Ga naar inhoud


LNB out op de humax i-cord


petwin

Aanbevolen berichten

ik ben een leek als het om techniek gaat maar met proberen en gedult ben ik toch een eind gekomen maar nu heb ik de volgende vraag.

 

ik woon in Zweden en heb mijn Humax i-cord op 3 sateliten aagesloten Astra 19,2 & 23,5 op een schotel en de Thor dit alles op 2 verschillende kabbels en alles werkt prima.

 

Nu wil ik een 2e ontvanger aansluiten op de Sirius via mijn icord (loop though) weet iemand of dat mogelijk is of moet ik een 3e kabel trekken om via de icord te kijken en via de andere ontvanger op te nemen.

 

//Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat we elkaar niet begrijpen frown

 

mijn vraag is of het mogelijk is om een extra ontvanger door de loopen en dan tegelijk te kijken, dus 2 verschillende in de icord en een vanuit de icord naar een extra ontvanger.

 

Normaal met een kabel is het de een of de ander maar hoe zit dat met 2 verschillende kabels in de icord.

 

//Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt door-loopen, maar dan kun je met de laatste ontvanger in de loop alleen die polarisatie en band (hoog of laag) zien die de voorgeschakelde ontvanger ontvangt.

Het is dus alles behalve een ideale oplossing.

Als je beide ontvangers niet tergelijkertijd gebruikt, kun je alles ontvangen: of op de één, of op de andere maar niet tegelijk.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...