Ga naar inhoud


[DM500S] Geen beeld op DB 500


zomfranken

Aanbevolen berichten

Ik heb hem al jaren: een dreamboxje 500 sat. Echter sinds enkele dagen krijg ik geen beeld meer en alleen de vermelding 'deze service is niet gevonden'. Kanalen downloaden gaat ook niet meer en vermeldt wordt dan 'wacht op tunerlock op'. Op een andere reciever (protek) is met dezelfde aansluitingen alles normaal. Is mijn boxje kapot of moet ik wat opnieuw instellen, etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor jullie antwoorden tot nu toe. Ik heb inderdaad ook de voeding van mijn DB500 kabelboxje (dat het goed doet) aangesloten, echter nog hetzelfde probleem. Zelfs reset fabrieksinstellingen en opnieuw image e.d. erin gezet, zonder helaas goed resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm
het kan zijn dat is bij mij nl gebeurt doordat de voeding niet goed gewerkt heeft je tuner het begeven heeft dat was nl bij mij het geval .



Heb hier ook ervaring mee, denk ook dat je tuner stuk is. Nieuwe tuner erin laten zetten (ongeveer €30,-) en hij moet het weer doen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het bij een kabelbox, DVB-C, ook zo is, maar de DVB-S hadden soms wel eens last van dect telefoons.

Heb je die misschien aangeschaft of verplaatst. Mocht dat zo zijn moet je die eens uitzetten en weer eens testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...