Ga naar inhoud


Streamen via Air Video Server naar iPhone / iPad


M_Z

Aanbevolen berichten

Daar gaat het fout, en iphone en ipad gebruiken. Moet nadat ik eens wissel steeds de hele map leeghalen zoals hier al eerder omschreven, anders blijft het hier ook zwart.

 

 

Dus eerst uit Knipsel.JPG de conversionStatus2 wegmikken, als dat niet helpt alles behalver serverpin. Wel eerst server stoppen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hmmm dat probleem is dan specifiek voor een windows pc. Met een Mac heb ik daar geen last.

Maar de 500 is ook een bottleneck.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp dan dat de 500 het probleem is. mocht ik de 800hd nemen kan ik er dus vanuit gaan, dat er geen problemen zich gaan voordoen? en waar kan ik een redelijke kloon kopen, enig advies wordt gewaardeerd uiteraard.

en iphone en ipad tegelijk worden zeker niet gebruikt. heb getest bij beide apparaten en geen resultaat.

 

tevens de laatste vraag (hoop ik). moet de pc icm dreambox aanstaan voor het streamen over 3g? of is dreambox voldoende? en is er mogelijkheid om de dreambox op afstand aan te zetten?

 

Dank u, dank u, dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou hier niet over clonen praten dat ligt hier namelijk gevoelig.

 

Het gaat met alle boxen behalve de dream100 en 500

Voor airvideoserver moet je pc altijd aanblijven staan. En ja er is een mogelijkheid om je dreambox op afstand aan te zetten. je moet dan poort 80 forwarden naar je dreambox dan kun je hem met een app op je iphone/ipad aanzetten, timers instellen etc

App heet dreamon.

suc6

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henk4
`wie kan mij een duwtje in de richting geven om een nederlandse channel.ini bestand te maken .
heb het wel werkende met de duitse zenders maar nog geen idee hoe ik de nederlandse kanalen moet toe voegen bvd
vrgr henk


Al op pagina 1 gekeken?

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...