Ga naar inhoud


[DM800HD] Geen geluid met kabeltuner op sommige zenders


Mydogisgone

Aanbevolen berichten


ok,

 

Thanks, ik zal eens een keer mijn DM800 mee nemen en een DVB-C tuner erin stoppen, kijken hoe dit werkt daar.

 

mvg,

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sateetje
Ik ben even de draad kwijt...

Combinatie boxkey en geluid weg is voor nieuw wink. On-topic dan maar weer?


hij vroeg of zzzzz de telenetzenders kon bekijken met een dreambox C tuner,en ik zei dat dit niet kan zonder boxkey,
UPC verhaal,
hoop dat je hem nu snapt,
maar normaal zou deze problemen opgelost moeten zijn,
er zit zelf al een kabel fastscan op openpli zodat alle zenders worden ingelezen zoals op de box van telenet of upc.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

was die ander persoon die off topic ging wink

dus nu weer on topic,

al heb ik deels iets besproken in m'n vorig bericht die het probleem ook oplost normaal gezien.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer maar eens een oudere image, ik geloof Jade 3. Dan heb je het probleem niet. Ik snap toch niet dat er niets mee gedaan word door dream. Is niet dat iemand dat toevallig heeft. Komt bij iedereen met een dm800-c voor, als je een beetje een verse image gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even bij de buren gecontroleerd...

 

Eigenlijk is dit een probleem van de PTS bij de kabelaars zelf... Bij de kanalen zonder geluid heeft de PTS van de audio hele andere waarden dan dat van de video. Daarom is het eigenlijk niet synchroon te krijgen. De kabelaars hebbben dit eigenlijk fout en de huidoge drivers van de boxen kunnen er niet mee omgaan.

 

De oplossing is een aanpassing van de drivers zodat de boxen er mee om kunnen gaan of de kabelaars moeten hun encoders anders instellen zodat de PTS juist is (dat laatste is een betere garantie voor een goede libsync).

 

Een behoorlijke tijd geleden had CDS dat ook met het Nederlandse geluid op Eurosport HD.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...