Ga naar inhoud


Aanschaf vu+duo


Duracell

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben in bezit van een kathrein fs 910, nu wil ik een tweede ontvanger aanschaffen nl een vu+ duo kan iemand mij ook vertellen hoe het beeld is vergeleken met de kathrein,en hoe snel het opstarten en zappen is. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Duracell,

 

Heb je al gekeken in het Vu+ forum of de zoekfunctie gebruikt?

Daarmee worden waarschijnlijk al veel van jouw vragen beanmtwoord.

 

Bijvoorbeeld wat betreft de beeldkwaliteit kun je hier een zeer groot topic vinden cool

 

 

Met5 vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vu+ duo gekocht. ik heb hem binnengekregen heb open pli geinstalleerd alles werkt goed maar ik kan deepsleep nergens vinden,ik heb een vu+ duo met zwarte ab heb ik nu een oude zonder rtc.gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe zijn inderdaad met zwarte afstandsbediening. Hou eens lang de standby knop ingedrukt. Dan krijg je immers de keuze om je ontvanger uit te schakelen ipv standby.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beeld is net zo goed als de kathrein, maar de vu+ duo start veel sneller op en zapt ook sneller.en software update gaat ook gemakkelijker. ik heb hem nu 3 dagen en tot nog toe ben ik tevreden. gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds vorige week mijn DM800 vervangen voor een VU+Duo. En wat een verschil inderdaad: snel met opstarten en veel betere zapsnelheden + reacties van de afstandsbediening. Dit is essentieel qua gevoel voor een lekkere ontvanger !

 

En t.o.v. Dreambox ben ik nog geen nadelen tegengekomen, al mijn geliefde plugins lopen of lopen zelfs beter.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de originele ab niet ik doe alles met logitech harmony one en dat werkt perfect. en wat mij nog opviel is als met de kathrein naar eurosport hd dut kijk moet ik altijd nog nederlands selecteren met de vu+ duo heb ik direct het goede geluid gr Duracell

Triax 88 met 4 x Inverto Black Ultra lnb's. Vu+Solo 4K OPEN ATV 6.0 Samsung 48JU7000 Harmony Elite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: M_Z
Ik heb sinds vorige week mijn DM800 vervangen voor een VU+Duo. En wat een verschil inderdaad: snel met opstarten en veel betere zapsnelheden + reacties van de afstandsbediening. Dit is essentieel qua gevoel voor een lekkere ontvanger !

En t.o.v. Dreambox ben ik nog geen nadelen tegengekomen, al mijn geliefde plugins lopen of lopen zelfs beter.

M_Z


nou ik ben benieuwd heb er net een besteld zal mij worden gestuurd dus nog een paar nachtjes slapen dan kan ik aan de slag.


peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar kan ik me iets bij voorstellen, want je bent ook een LCD TV met een oude beeldbuis aan het vergelijken wink

 

Beide TV's, maar met een heel ander bouwjaar en heel andere techniek.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb me lang ge-ergerd aan de dagelijkse vastlopers van de mad Azbox Premium HD (verkocht) en sinds enkele dagen heb ik een smile Vu+ Duo.

 

OpenPli erop gezet, HenkSat settingen downloaden, aanpassen van Lnb settingen en hij deed het.

 

Tov die mad Azbox die ik had een enorme verbetering smile :

- stabiel, geen dagelijkse vastlopers meer,

- beter beeld en

- veel sneller zappen.

 

 

 

-----------------
GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.
Home of Satellite Director.
Azbox, Vu+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zekitez
Ik heb me lang ge-ergerd aan de dagelijkse vastlopers van de mad Azbox Premium HD (verkocht) en sinds enkele dagen heb ik een smile Vu+ Duo.

OpenPli erop gezet, HenkSat settingen downloaden, aanpassen van Lnb settingen en hij deed het.

Tov die mad Azbox die ik had een enorme verbetering smile :
- stabiel, geen dagelijkse vastlopers meer,
- beter beeld en
- veel sneller zappen.




lol ja aan azbox is idd een ramp geval !!!!
( vooral ism ziggo )
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...