Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten


Ik had vandaag m'n pa een stream voorgeschoteld en zelfs die ging tijdens de wedstrijd op zwart. Allemaal met de melding copyright infringement. Ze jagen dus zelfs op streams :o

aangepast door Devrim

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen deze maatregelen dan, kort gezegd?

 

Kaart wordt gepaard met hun eigen ontvanger: niet mogelijk om je eigen receiver te gebruiken (evt dus dreambox)

Kaart krijgt sid lock: niet mogelijk om veel requests te doen op de kaart (maximaal 2 geloof ik). Hierdoor kun je niet sharen, alleen zelf kijken

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vandaag m'n pa een stream voorgeschoteld en zelfs die ging tijdens de wedstrijd op zwart. Allemaal met de melding copyright infringement. Ze jagen dus zelfs op streams :o

 

Devrim, hoe gaf je een stream door? Omdat CI+ gebruikt wordt, is de gehele stream van begin tot eind beveiligd, dus niet alleen tot decryptie zoals de CI standaard. Kun je daarom toelichten hoe je de stream hebt opgezet?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Daar gaan we niet verder over praten want dit is niet toegestaan op s4a..

 

er is toch niks illegaals aan streamen. wat je uiteindelijk streamt is natuurlijk een andere discussie.

het vragen van hoe je moet streamen is in mijn ogen net zo gewoon als dat iemand vraagt hoe hij op afstand vanaf een vakantie bestemming zijn dreambox kan bekijken. ten slotte stream je dan ook.

deze onderwerpen zijn dan wel toegestaan. of zie ik het soms verkeerd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik sluit me aan bij emree

 

met mijn vraag bedoel ik niet alle technische details maar meer hoe de opstelling is opgezet en of CI+ daar wat mee te maken heeft.

Uiteraard is het streamen van gecodeerde content naar externen niet toegestaan maar dat was mijn vraag ook niet (ik hoef het niet te reproduceren)

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is dus met ci+ gecertificeerde ontvangers niet mogelijk. Voor digitale content wordt HDCP gebruikt tot je tv (niet af te tappen) en voor analoog wordt macrovision gebruikt. Dus als je geen HD gecertificieerde TV hebt kun je ook geen HD kijken.

 

Daarnaast kun je met CI+ ook geen PVR functionaliteit hebben omdat dat per definitie niet kan.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen idee of de orginele box ci+ is of niet, echter heb ik er geen moeite mee om via analoog video uit van org box beeld te toveren op de pc.

ik heb wel eens testjes gedaan met streaming, en ben niet tegen het probleem aangelopen dat ik geen beeld heb.

technisch werkt dit zonder problemen (dit staat los van digiturk, ik heb het over de techniek).

 

via hdmi is het natuurlijk een andere verhaal, dan zal je denk ik wel tegen aan lopen, zoals jij beschrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

er is toch niks illegaals aan streamen. wat je uiteindelijk streamt is natuurlijk een andere discussie.

het vragen van hoe je moet streamen is in mijn ogen net zo gewoon als dat iemand vraagt hoe hij op afstand vanaf een vakantie bestemming zijn dreambox kan bekijken. ten slotte stream je dan ook.

deze onderwerpen zijn dan wel toegestaan. of zie ik het soms verkeerd. ;)

 

Dan is een slingbox ook idd illegaal en moet het verboden worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...