Ga naar inhoud


digiturk kaart werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Hallo heb al paar jaar abbo van digiturk via turkije

maar sinds van nacht kan ik niets meer kijken niet met dm 7025 als dm 800 en humax met ci modulle helpt ook niet.als ik naar de kaart update kijk is die netjes binnen gekomen op 01-08-2010.

zijn er meerdere mensen die hier last van hebben of ben ik de enige.

al vast bedankt.

Dinges

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het goed is zijn ze bezig alle cryptoworks kaarten stap voor stap uit te schakelen. Je moet ze dan bellen, ze verwijten je dat je de kaart hebt gebruikt in een illegaal apparaat, en dat je 50 euro moet dokken voor een irdeto-kaart en irdeto-receiver. Deze nieuwe irdeto kaart wordt dan gekoppeld aan de receiver en werkt alleen daarop. Dus (binnenshuis) sharen kun je vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OKA
Als het goed is zijn ze bezig alle cryptoworks kaarten stap voor stap uit te schakelen. Je moet ze dan bellen, ze verwijten je dat je de kaart hebt gebruikt in een illegaal apparaat, en dat je 50 euro moet dokken voor een irdeto-kaart en irdeto-receiver. Deze nieuwe irdeto kaart wordt dan gekoppeld aan de receiver en werkt alleen daarop. Dus (binnenshuis) sharen kun je vergeten.


Eén kaart die alleen maar in één tuner werkt (in feitte is er dus maar één unieke combinatie mogelijk). Kaart in andere (zelfde merk tuner) tuner niet werken. Dat geloof je zelf toch niet. Dan hadden ze wel losse boxen op de markt gezet zonder kaartlezer (beetje idee van oude filmnet cable-decoder).

Irdeto is overigens wel een perfect veilig te maken systeem. Seca is vrij instabiel met 2 EMM PID's.

Maar het rommelt in ieder geval aardig in het gehele coderingsgebeuren in verschillende landen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben enorm veel geld moeten betalen voor de uitzendrechten van de Turkse voetbal competitie.

 

Een prijsverhoging (in welke vorm dan ook) zat er aan te komen. Blijkbaar gooien ze het nu over de I2 boeg. Mensen trappen er toch in, betere kaart etc etc.

 

Iemand al ervaring met de i2 kaart? Is het dezelfde als nu gebruikt wordt voor het HD pakket?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iemand met meer info en/of ervaringen?

 

- Wordt altijd een I2 kaart + decoder aangeboden als de kaart niet meer werkt, of wordt ook wel eens de Cryptoworks-kaart alsnog leven ingeblazen?

- Is de I2 kaart inmiddels te gebruiken in een andere (linux) ontvanger?

 

Origineel bericht van: Kimble
Eén kaart die alleen maar in één tuner werkt (in feitte is er dus maar één unieke combinatie mogelijk). Kaart in andere (zelfde merk tuner) tuner niet werken. Dat geloof je zelf toch niet. Dan hadden ze wel losse boxen op de markt gezet zonder kaartlezer (beetje idee van oude filmnet cable-decoder).

Wat ik heb gehoord is dat kaart en ontvanger worden "getrouwd". Ik zou ook heel graag willen dat het anders was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OKA
Is er al iemand met meer info en/of ervaringen?

- Wordt altijd een I2 kaart + decoder aangeboden als de kaart niet meer werkt, of wordt ook wel eens de Cryptoworks-kaart alsnog leven ingeblazen?
- Is de I2 kaart inmiddels te gebruiken in een andere (linux) ontvanger?

Origineel bericht van: Kimble
Eén kaart die alleen maar in één tuner werkt (in feitte is er dus maar één unieke combinatie mogelijk). Kaart in andere (zelfde merk tuner) tuner niet werken. Dat geloof je zelf toch niet. Dan hadden ze wel losse boxen op de markt gezet zonder kaartlezer (beetje idee van oude filmnet cable-decoder).

Wat ik heb gehoord is dat kaart en ontvanger worden "getrouwd". Ik zou ook heel graag willen dat het anders was.

Met de tijd zullen we allemaal gaan naar getrouwde kaart/decoders,maar wat ik mij afvraag,hoe gaat de bedrijven reageren die geen of niet willen dergelijke ontvangers te maken? kan ik mij voorstellen dat dm zomaar zal zeggen:ok,ik sluit de fabriek?
gelukkig is er veel meer dan tv alleen smile

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: OKA
Is er al iemand met meer info en/of ervaringen?

- Wordt altijd een I2 kaart + decoder aangeboden als de kaart niet meer werkt, of wordt ook wel eens de Cryptoworks-kaart alsnog leven ingeblazen?
- Is de I2 kaart inmiddels te gebruiken in een andere (linux) ontvanger?

Origineel bericht van: Kimble
Eén kaart die alleen maar in één tuner werkt (in feitte is er dus maar één unieke combinatie mogelijk). Kaart in andere (zelfde merk tuner) tuner niet werken. Dat geloof je zelf toch niet. Dan hadden ze wel losse boxen op de markt gezet zonder kaartlezer (beetje idee van oude filmnet cable-decoder).

Wat ik heb gehoord is dat kaart en ontvanger worden "getrouwd". Ik zou ook heel graag willen dat het anders was.


Er worden geen cryptoworks kaarten meer uitgedeeld, alles gaat nu over naar I2, deze kaart is wel te gebruike n in de dreambox mits het niet getrouwd is met het originele box.
Uit meerdere forums heb ik gelezen dat deze kaarten door DT alvast hun huwelijksnacht beleven voor dat de eindgebruiker het ontvangt ( je ontvangt getrouwde kaarten ). Deze zijn duidelijk zichtbaar door streepjes op de kaart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik ook gelezen. Wat ik ook heb gelezen is dat als je belt met de melding dat je kaart 'naar de filistijnen is', dat ze een nieuwe kaart opsturen die nog niet een huwelijksnacht heeft gehad.

 

Iemand hier ervaringen mee?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...