Ga naar inhoud


Apple Trailer werkend gekregen in PLI image.


DreamHummie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ Littlesat TOPPIE laugh

 

Vanmiddag even getest met de laatste AAF Hot Summer Image VU+ Duo.

Maar dat ging niet. Ik vond hem niet onder de blauwe en ook niet onder applicaties. Dus gauw weer terug naar PLI.

GRTZ

John

 

Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name.

30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect aan de praat hier !

Top hoor , gebruikte ik vaak op mijn Apple tv

 

De beeld kwaliteit is wel minder dan op de Atv (Dit is geen HD en op de Atv is dat wel in HD)

 

Zou het niet mogelijk zijn dit ergens in te stellen dat er de HD versie afgespeeld word ipv de SD versie

 

Maar ik vind het wel een super toevoeging hoor , bedankt

Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Plaats eens de crashlog dat praat wat makkelijker.

 

Even ter informatie: Als je de stappen uitvoert zoals DreamHummie in de openigspost heeft geplaatst werkt het perfect en kan je Apple Movie Trailer starten via de blauwe knop en dan Apple Movie Trailer kiezen. Je kan dan ook via menu aangeven of je HD of SD kwaliteit wilt en of het streaming weergegeven moet worden of dat de trailer eerst geheel gedownload wordt. Tenslotte kan je nog aangeven of de movielist opgeslagen moet worden.

 

De plugin zoals gepost door whatyouneed in deze post http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1881196/Enigma_2_Apple_Movie_Trailer#Post1881196 is een andere Apple Movie Trailer dan hier. Deze plugin is te vinden onder applicaties en niet onder de blauwe knop (naar mijn weten).Deze plugin werkt ook geheel anders en gebruikt ook andere knoppen zoals Ch+ en Ch- om door verschillende categoriën te bladeren. Persoonlijk vind ik deze plugin niet zo lekker werken maar dat is natuurlijke een persoonlijke mening.

 

Dus let even op want ik merk dat mensen het vermoedelijke over verschillende Apple Movie Trailers hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...