Ga naar inhoud


MTV heeft gesleuteld aan MTV Dance


Littlesat

Aanbevolen berichten

Volgens een ander forum heeft MTV gesleuteld aan MTV Dance. Degene met zwart beeld zouden hier weer beeld op moeten hebben. Volgens dat andere forum zou met success het beeld later ook weer aan gaan op die andere zenders.

 

Degene zonder beeld... hebben die nu beeld op deze zender??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nope. Hier niet. Ik moet hem eerst op MTV NL laten staan en dan krijg ik na verloop van tijd dus gewoon beeld.

 

Maar zodra ik zap naar een non-MTV transponder en weer terug, dan gaat het mis.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niels, laat je hem dan ook een uurtje op die MTV zender staan voordat je zapt.... bij mij in ieder geval heb ik dan langer beeld hierop...

 

Dus jij hebt in ieder geval geen beeld op MTV Dance???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Niels, laat je hem dan ook een uurtje op die MTV zender staan voordat je zapt.... bij mij in ieder geval heb ik dan langer beeld hierop...

Dus jij hebt in ieder geval geen beeld op MTV Dance???


hier heeft ie bijna 4 weken gedraaid begon vandaag te freezen en stil staan gelijk even kabeltje ervantussen naar 5 min weer terug en draait weer :D

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag dat er weer een draadje over de mtv's ging dus reageer ik ook maar weer eens.

Ik heb nog steeds niets hier en het is ook niet meer aan de praat te krijgen.

Heb leuke tips gekregen van een mede sat4all lid maar het werkt niet.(helaas, daar had ik me echt op verheugd als dat werkte!!!).

Heb nu om die reden(zijkberen bij c+ met hun "je moet daarvoor een gecertificeerde ontvanger hebben") een philips hd bak gekocht maar er komt alles behalve de mtv's.(dat ding is ook meteen weer teruggevlogen,wat een zooi die C+ bakken).

Voor de grote storing had ik op alles beeld maar na die storing heb ik dus geen beeld meer gezien todat ik kaart nummer 3 kreeg(ikke blij maar niet lang(10 minuten) en de pret was weer over.(en een hoge telefoonrekening erbij).

Helaas heb ik dan de vuduo in januari voor niets gekocht(met c+ ci module!!!)

Ze hebben bij C+ nog de kans tot 30 december en dan zeg ik op.

Want ze hebben al eens met een poot in het graf bij mij gestaan met de zender boomerang en nu al maanden geen mtv's.

Ik betrek de mtv's nu al een tijd van ziggo(dat doet het altijd,zelfs op de dm7025).

Of kun je nog via een andere provider die mtv's krijgen(sky germany heeft ze niet,alleen vh1 classic en die gaat ook prima over de sky kaart).

Wie is voor mij de redder in nood, maar ik denk dat het bij mij uit is met de mtv's want de orginele c+ ontvanger heeft bijna 4 dagen aangestaan en ook meerdere uren op een van de mtv's maar er komt niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Volgens een ander forum heeft MTV gesleuteld aan MTV Dance. Degene met zwart beeld zouden hier weer beeld op moeten hebben. Volgens dat andere forum zou met success het beeld later ook weer aan gaan op die andere zenders.

Degene zonder beeld... hebben die nu beeld op deze zender??


Nope, geen beeld.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lemming,

 

Dan is bij jouw misschien een heel ander probleem, want deze moet het nu gewoon doen... Volgens CDS ;-)

 

Welke ontvanger gebruik je en met welke software. Als je een emu gebruikt welke emu. Gebruik je een dreambox met CCcam heb je dan misschien een prio er in staan of ergens een constant.cw? Krijg je wel "antwoord" van je kaart?

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals controleer je box met CCcam eens op een constant.cw. Er zijn namelijk van deze files in omloop waarin een CCW (constant-CW) staat die wel gewerkt heeft maar al lang verlopen is... Wie weet is dat voor sommige CCcam gebruikers wel het probleem.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...