Ga naar inhoud


IPBox 9000 met PGI 0.8.1 gaat plat


naze1975

Aanbevolen berichten

Zijn er hier mensen die de IPBox weer opnieuw willen flashen met PGI 0.8.1 :D. Probeer dan eens het volgende. Als je een werkende Flash hebt gemaakt met PGI 0.8.1, haal dan een de spanning van de box voor een seconde of 20 en zet hem weer aan, als het goed is start de box gewoon op.

Zet nu eens een vast IP in de box en haal wederom de spanning er af voor 20 seconden en zet hem nu weer aan. laat mij eens weten of de box weer opstart. mocht dit niet zo zijn, moet je de box weer opnieuw flashen. mocht de box wel gewoon opstarten ben je in mijn ogen een geluks vogel.

 

Ik heb dit ook gemeld op een collega forum maar daar heeft niemand er last van schijnbaar, dus ik dacht misschien is het een lokaal probleem in Maarn

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

je bent NIET de enige.

 

Ik had exact hetzelfde met pgi 0.8. Alles erin gezet, als laatste fixed ip adres erin, reboot... jammer...

 

alleen de tijd geeft ie aan, en als je de power button drukt zegt ie booting, en na een tijdje staat de tijd weer in beeld.

 

Ik heb het hier opgelost door in de dhcp server een reservering te maken voor het mac adres van de ipbox met het gewenste ip adres. Dus elke keer als hij boot krijgt hij het juiste ip adres.

 

Daarna heb ik de box opnieuw geflashed, en heb ik de instellingen van de netwerk interface niet meer gewijzigd.

 

denk dat dat een bugje is...

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...