Ga naar inhoud


AB IPBOX 9900 HD


verwijderd

Aanbevolen berichten

Ik waardeer de humor echt wel hoor, alleen ik dacht ik geef het even aan voor dat het teveel offtopic wordt. Ik dacht dat ik met mijn wink toch wel redelijk vriendelijk was smile.

 

Maar ik ben benieuwd naar deze ontvanger! Ik hoop alleen niet dat ABcom nu een ontvanger gaat verkopen met daarin een E2 versie dat door (bijvoorbeeld) PGI is gemaakt oid. Dat is gewoon pronken met iemand anders z'n veren.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, PGI gaat echt geen E2 maken, dat wil Pacco niet, Uncle.f niet en ik ook niet. Dus dat gaat niet gebeuren.

 

Maar of het gebaseerd is op Tideglo's werk weet ik niet, zal eens aan byti vragen, die kan het in 1 seconde zien (als hij de 9900 aan heeft staan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

 

ja ja hij is binnen. Maakt een goede indruk, mooie kast netjes afgewerkt zowel van buiten als van binnen. Start snel op ziet er gelikt uit, en vooral stabiel.

Zender lijst erin gezet met dreamedit nu alleen nog even kijken of we de cams aan de praat krijgen.

Wordt vervolgt.

Zodra iki tijd heb zal ik ook wat foto`s plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als ze die E2 waar ik zo hier en daar zeer positieve geluiden over lees nou ook ff geschikt maken om te draaien op een 9000 dan kunnen wij er ook nog een hoop lol van hebben.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

ipbox 99hd aan het testen.....gekocht bij ipbox dealer in Oostenrijk.

 

draait alleen op mgcamd en als je cccam huisservertje hebt hebt alleen op 2.1.1

 

ik heb er een dvb-c tuner in zitten maar die wordt niet ondersteund. Volgens abcom gaat dit vanaf nu (13/10) nog 2 weken duren voordat er nieuwe firmware uitkomt.

 

 

DM8000S, Visiosat G4, Sony 46inch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...