Ga naar inhoud


Dream Elite = 'dood'... wat nu ???


yvessr

Aanbevolen berichten

Ik installeerde sinds ik mijn Duo kreeg een Dream Elite 'BlackHole'-image en was daar uiterst tevreden over, maar... nu Dream Elite 'dood' is weet ik niet wat beginnen ???

Natuurlijk moet ik overstappen naar een andere image, echter dewelke ???

Ik nam graag zoveel mogelijk settings/instellingen/plugins direkt over, echter .. is dit zomaar mogelijk en zijn 'images' welke meer of minder kompatibel zijn om dit te doen?

Graag wat hulp a.u.b.

Dank bij voorbaat!

 

 

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Link naar reactie
Delen op andere sites


de melding van hun site is :

 

The Dream Elite team would like to inform you that the forum is now closed indefinitely. The reason for closure (which could be temporary or maybe even permanent) is due to personal and family problems of some of the members; and due to the closeness of the team, the other members have decided to suspend all activity to support them. We hope that things will improve, and are hoping that in the future we'll have the time/serenity/wherewithal to continue what we have been doing. We're sure you understand and bid you farewell while thanking you for the support that you have given us in this brief but intense period.

 

volgens insiders zou er iets gebeurt zijn met de familie van een team member....maar dit blijft onbevestigd.

 

dus het kan het einde zijn of misschien weer niet....

we wachten af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Als ik Rytec begrijp zijn ze intern wel gewoon "off-public" door aan het gaan...


Het fijne weet ik er ook niet van maar ik weet wel dat indertijd leden van het Nabilo team voor zichzelf dus begonnen zijn met het Dream Elite team maar wat er nu weer exact gaande is?

En ik heb gisteren contact gehad met een andere mod van dat board die me vertelde dat ze niet stoppen.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb dezer dagen dreamelite 1.33F via usb eropgezet op mijn vu+duo en inderdaad de upload werkt nog steeds niet.Wilde hem eens uittesten omdat ik hier een dvb-t stick heb van avermedia en die werkt op deze image.

De Pli ondersteund de sundtek maar van meerdere drivers is er geen sprake daarom dat ik bij dreamelite geprobeerd heb.Hopelijk horen we nog iets van het team.

 

Is er ergens een link die uitlegt hoe je met multiboot moet omgaan(installeren en verdere stappen.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...