Ga naar inhoud


[DM800HD] schotel draait niet?


bjkartal

Aanbevolen berichten

Wat je nog kunt proberen is in het rotor menu te kijken of je daar wel je schotel kan draaien, ook kun je je motor eens een reset geven, en je software limieten eens verwijderen

Allemaal vanuit het rotor menu behalve de reset.

 

Naast het lampje onder op de motor (half afgedekt door het rubbertje) zit een gaatje, steek een tandestoker naar binnen, lampje gaat knipperen, als het weer groen is is je motor gereset.

____________________________________

-Dreambox DM800HD / Linksys NSLU2 / Moteck 120 -

1.20M Draaibaar Triax / Popcornhour A100 & A110

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: philos31

Naast het lampje onder op de motor (half afgedekt door het rubbertje) zit een gaatje, steek een tandestoker naar binnen, lampje gaat knipperen, als het weer groen is is je motor gereset.


Is niet bij alle diseqc rotors mogelijk. We mogelijk bij Moteck en afgeleiden daarvan.
@ topicstarter: De Usals waarden zijn de coördinaten van je woning. Let wel, invullen in decimalen en niet in minuten /seconden.


Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: philos31
Wat je nog kunt proberen is in het rotor menu te kijken of je daar wel je schotel kan draaien, ook kun je je motor eens een reset geven, en je software limieten eens verwijderen
Allemaal vanuit het rotor menu behalve de reset.

Naast het lampje onder op de motor (half afgedekt door het rubbertje) zit een gaatje, steek een tandestoker naar binnen, lampje gaat knipperen, als het weer groen is is je motor gereset.


in de rotor menu draait het wel geen enkel probleem.
Verder zal ik geavanceerd proberen, dat had ik al gedaan maar niet elke satelliet een lnb toegewezen, dat wist ik niet.
handleiding heb ik niet maar zal op internet vast wel zjin.
Daarna ga ik de motor resetten, zo heb ik heel wat uit te proberen, bedankt allemaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...