Ga naar inhoud


Weinig nieuwe images ??


freaky

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: freaky
Het is de laatste tijd erg rustig met het uitkomen van nieuwe images. Zijn er nog nieuwe images op komst ?


Heb toch niet altijd een nieuwe image nodig?
De meeste doen het gewoon goed.
Pli heeft elke dag een nieuwe, als je dus iets nieuws wilt, gewoon pli erop zetten.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Pli heb ik nu ook erop staan, alleen ik heb het idee dat er minder images uitkomen als "vroegur" . Of gaan ze nu onopgemerkt voorbij?

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat de orginele dream-images ook niet zo frequent geupdated worden.

Voor de nieuwere types gaat het nog wel,maar voor de oudere is het huilen met de pet op.

Als dream een nieuwe software uitbrengt,dan springt de gemiddelde image-maker hier direct op in.

Voor mijn DM7000 bijvoorbeeld,ziet het er al jaren hetzelfde uit.(in grote lijnen)(altijd PLI)

VU+ Solo2-VTI 15.02 / wavefrontier 13/19.2/23.5/28.5 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er zijn lijkt wel weinig nieuwe teams bijgekomen die nieuwe images ontwikkelden. Er zijn er eerder weg gevallen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het ook positief bekijken.. De images voor de 'oudere' modellen zijn gewoon uitgerijpt. Het werkt goed en stabiel en alle technische mogelijkheden worden optimaal benut.. Als er geen nieuwe hardware bijkomt is er - dus - ook geen reden om aan te passen... Vandaar dat je voor de nieuwere modellen wel regelmatig updates tegenkomt. Die zitten nog niet aan het eind van hun kunnen..

 

/SOT

Kan mijn eerste DM7000s nog goed herinneren! Toen met The Hydra Angharad versie.. Dat liep nog zo regelmatig vast dat ik zelfs met de gedachte rondliep om hem maar zo snel mogelijk weer weg te doen! Even ter beargumentering van mijn stelling

/END SOT

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allrussian dm 8000_oe1.6 al eens geprobeerd,heb hem nu 2 weken draaien, ben onder de indruk van deze images.

Heb hem op de cf staan en heb nog geen enkele crach gehad.

Vindt hem zeer stabiel en je kan alles downloaden wat je nodig hebt.

cams en pluggins zijn ruim aanwezig,epg werkt ook prima.

Ook verzorgen ze regelmatig updates.

Het is de moeite waard om deze images eens te proberen.

De laatste is van 12-7-2010.

Even de laatste updates halen als je hem geinstallerd hebt.

Hij is trouwens ook voor de dm800HD.

M.V.G.TerranoIII

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...