Ga naar inhoud


Gebeld door Canal Digitaal uitbreiding van pakket


rolandroland

Aanbevolen berichten

Eerder was ik eens gebeld door Canal Digitaal om van het basis pakket over te stappen naar het familie pakket. Dat wilde ik wel omdat het een mooi aanbod was. Maar na 2 dagen had ik de extra zenders niet. Dus toen heb ik het via Internet geactiveerd en kreeg gelijk al de nieuwe zenders tot mijn beschikking!

 

Eergisteren belde Canal Digitaal mij op of ik ook wilde overschakelen naar het entertainment pakket. Ik zou dan de eerste 3 maanden gratis krijgen. Als eerste vroeg ze of ik ook een DUO-LNB had. Ik gaf aan dat ik een draaibare schotel had. Dus u heeft geen DUO-LNB? Nee. Dan kan ik deze aanbieding niet doen. Mevrouw als ik een draaibaar systeem heb dan moet je juist geen DUO-LNB hebben! Ik kan de zenders op 23,5 graden oost gewoon ontvangen hoor. Kennelijk staat dit niet in het belscript van de verkopers voor Canaal Digitaal? Maar goed ik wilde dat aanbod niet afslaan. Vervolgens ook meteen HD-pakket afgesloten waarvan het eerste half jaar gratis is en daarna betalen. Laat ik nu net een HD TV hebben dus dat kwam wel goed uit.

 

Maar misschien raad u het al: De extra zenders werken nog niet. Volgens Canal Digitaal moeten de zenders binnen 24 uur werken. Nee dus. Ik heb de ontvanger ook al even gebracht naar SBS6 het bekende update kanaal. Maar niets van dit alles.

 

Wellicht weer naar Internet gaan om deze pakketten te activeren? Maar ja dan krijg ik de kortingsactie waarschijnlijk niet!

 

Ben benieuwd of ze me straks ook gaan bellen voor het TOP pakket!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: rolandroland
Eerder was ik eens gebeld door Canal Digitaal om van het basis pakket over te stappen naar het familie pakket. Dat wilde ik wel omdat het een mooi aanbod was.
Ja mij belden ze daar ook eens voor. Nadat ik de helft van alle zenders die het familiepakket bovenop het basispakket heeft te bieden uit mijn hoofd opnoemde was het geloof ik wel duidelijk dat je aan mij niks kan verkopen. :D
Origineel bericht van: rolandroland

Wellicht weer naar Internet gaan om deze pakketten te activeren? Maar ja dan krijg ik de kortingsactie waarschijnlijk niet!
Wat voor ontvanger heb je? Mogelijk komen de pakket-upgrades niet goed door.

Ik weet niet of het nu met de Seca3 kaarten ook nog kan, maar vroeger kon je bij problemen (b.v. als de kaart een maand niet in de ontvanger had gezeten) heractiveren via internet.

Als je het zeker wil weten: gewoon nog een keertje bellen hè.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bel niet naar 09 nummers! Voor storingen zouden ze een normaal nummer moeten hebben. En zodra het aan jouw apparatuur ligt dan gewoon zeggen dat je het 0900 nummer moet bellen.

 

Heb een Rebox-RE 9000HD PVR. Heb de nieuwste kaart van Canal Digitaal. Nederland 123 HD werken wel en België 1 en 2 ook in HD. Heb dus alle zenders uit het Familie pakket, behalve dus vanuit entertainment pakket. Achteraf zag ik dat het Entertainment pakket grotendeels uit erotische zenders bestaat. Daar zit dan weer serieuzere zenders als Discovery bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een week of 2-3 geleden gebeld met een aanbod om te upgraden van het STB-pakket naar het basispakket. Het aanbod was 5 maanden gratis basispakket bij het afsluiten van een 2-jarig contract.

 

Ik heb het aanbod aangenomen, maar sindsdien niks meer van gehoord en ook nog geen nieuwe zenders geactiveerd zien worden. Ook de beloofde bevestigingsbrief nog niet gekregen.

 

Op 'mijncanaldigitaal' zie ik nu wel een einddatum bij mijn stb-pakket staan van 30-9, dus misschien gaat het basispakket pas vanaf 1-10 in.

 

Misschien geldt voor jou hetzelfde.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook ingegaan op deze aanbieding en ben daarna gaan kijken wat houdt deze decoder nu in.

Helaas kwam ik tot de conclusie dat de decoder die werd aangeboden met de huidige software mij niet beviel.

Ik heb per direct aangegeven dat ik hier geen gebruik van wilde maken.

Dit werd door Canaldigitaal per E mail bevestigd.

Helaas ben ik nu een voor mij dagelijkse nachtmerrie terecht gekomen.

Ik moet betalen voor een decoder die ik niet heb ik betaal voor een entertainmentpakket wat ik niet kan bekijken omdat ik geen HD ontvanger heb. Mijn pakket is opgezegd door Canaldigitaal per 2011

Voor vervolg ga ik morgen met een jurist praten om te kijken wat er nog aan gedaan kan worden.

Ik hoop dat dit niet al te negatief overkomt, als het goed gaat sterkte en suc6.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch ook eerst aangegeven wel gebruik te willen maken van de aanbieding? Volgens mij kun je dan een dag later niet weer af van een abonnement dat je al bent aangegaan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bakouter
Misschien heb je hier wat aan


Ben bang van niet het is een dienst die je direct in kunt laten gaan en daar zegt de wet dit over:

Citaat:
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat:
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.

 

Dat is dan ff nakijken door de "benadeelde"

 

Sab Titan 1 - Ipbox 200S - Philips DSR 7141 - visiosat bi-satellite G3D -

3 x alp quad lnb - 2 x ArchSat DiSeqC 4 x 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Eerder was ik eens gebeld door Canal Digitaal om van het basis pakket over te stappen naar het familie pakket. Dat wilde ik wel omdat het een mooi aanbod was. Maar na 2 dagen had ik de extra zenders niet. Dus toen heb ik het via Internet geactiveerd en kreeg gelijk al de nieuwe zenders tot mijn beschikking!


Dat heb ik ook gehad, er gebeurde daarna gewoon niets meer.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: bakouter
Misschien heb je hier wat aan


Ben bang van niet het is een dienst die je direct in kunt laten gaan en daar zegt de wet dit over:

Citaat:
Sluit u een dienst af die u meteen wilt laten beginnen? Bijvoorbeeld een abonnement voor mobiel bellen? Dan hebt u geen bedenktijd.
laugh

Misschien toch wel. De dame van CD die mij belde voor het overstappen op het basispakket begon zelf over de wet 'kopen op afstand' te vertellen. Ze gaf aan dat de bedenktijd van 7 (geloof ik) dagen dagen in zou gaan vanaf het moment dat ik de bevestigingsbrief ontvang.

(Die bevestigingsbrief is overigens nooit gekomen en de nieuwe zenders heb ik ook nog niet).

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Werd vanavond ook gebeld door CD, met de vraag of ik mijn basis pakket wou opwarderen naar familie pakket, en ze vroeg of ik ook een hd ontvanger wou hebben.

 

Toen plofte er iets bij mij en ik zei tegen de dame, u bent van CD en kunt mijn gegevens zien, dan zie je ook dat ik een HD pakket bij jullie heb en dus ook een actie HD ontvanger heb, de dame zei ik kan niet bij iedereen in de kamer kijken, ik zei dat hoeft ook niet kijk maar beter op je scherm bij klant gegevens.

 

Heb er ook gelijk achter aan gezegt dat ze betere ontvangers moeten kopen voor hun klanten en dat ze een keer iets aan hun beeld kwaliteit moeten doen even als het aan bod.

 

Wat ben ik blij dat de hd in de slaapkamer staat bij de kleine, en we gewoon een degelijke DM hd in de kamer hebben staan.

 

 

Vond het gewoon domme brutaliteit van CD.

Langzaam begin ik het te snappen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiet niet op de pianist :

acties om je abonnement up te graden worden vaak uitbesteed aan externe callcenters. Het zijn waarschijnlijk geen personeelsleden van CD die je bellen.

Die hebben enkel je naam en telefoonnummer voor zich en dat jij tot de doelgroep behoort die ze moeten opbellen.

Ze weten waarschijnlijk niet eens iets af van digitale tv of satellietontvangst. Vaak is eender welke deelnemer aan dit forum beter op de hoogte dan iemand van zo'n callcenter.

Die mensen doen ook maar waar ze voor betaald worden, weet je..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...