Ga naar inhoud


[Vu+ Solo] Help Vu+solo CD kanalen werken niet


mulhill

Aanbevolen berichten

Ik heb van de satellietwinkel een Vu+solo te leen gekregen totdat mijn bestelde ontvanger binnen is.

Ik heb een familiepakket bij CanalDigitaal.

Nu vindt de Vu+solo de Astra 19.2 satelliet zonder probleem maar alleen de vrije zenders zijn te zien,niet die van CanlDigitaal.

Heb wel mijn smartcard erin gedaan (dus zo dom ben ik nou ook weer niet als jullie daarmee zouden komen)

 

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is echt heel erg.....ik had hem er echt met de chip naar boven in zitten.

Maar dat komt omdat dat met mijn vorige ontvanger ook zo moest,nooit aan gedacht dat het misschien andersom zou moeten.

 

Sorry.

Maar ben heel blij....nou doet alles het.

 

Nog iets.

BBC 1,2,3 en 4 op de 28,2 satelliet kan ik niet vinden,die moeten daar toch tussen staan...of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mulhill
Het is echt heel erg.....ik had hem er echt met de chip naar boven in zitten.
Maar dat komt omdat dat met mijn vorige ontvanger ook zo moest,nooit aan gedacht dat het misschien andersom zou moeten.

Sorry.
Maar ben heel blij....nou doet alles het.

Nog iets.
BBC 1,2,3 en 4 op de 28,2 satelliet kan ik niet vinden,die moeten daar toch tussen staan...of niet?


wat mij betreft heel begrijpelijk, althans als de vusolo dezelfde fout in de handleiding heeft als de vuduo.
daat staat nl een tekening in met de chip omhoog.
het verbaast me dat er velen zijn die NIET met deze vraag komen, blijkbaar lezen die de handleiding niet goed smile

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hehehe, handleiding van mijn vu+duo is ook nog niet uit het zakje geweest waar hij in zat.

 

Ik heb die readers even bekeken toen ik de harddisk erin heb gezet, en kwam toen tot de conclusie dat hij met de chip naar beneden moest.

 

voor wat betreft de bbc channels, check even in de setup dat je de lnb configuratie juist hebt gedaan. Ook zul je een satellietscan moeten doen denk ik om uiteindelijk dan de bbc kanalen te kunnen vinden.

 

succes,

 

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...