Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Met welke firmware moet ik updaten?


Roeland

Aanbevolen berichten

Ik heb een Rebox 9000 met daarin de volgende firmware:

L 1.23

FS 9000 1.00

TS v. 1.08.01

API Mar 22 2010

FDU v 1.3

 

(1) Op de update site van Rebox tref ik een hele reeks van software-mogelijkheden aan, zonder ook maar enige uitleg over welke je moet gebruiken. Ik heb Rebox hierover gemailed, maar krijg geen antwoord.

 

(2) Ook de verhalen in deze rubriek over Octagon-software etc. stellen me voor raadsels. Iets met de kaartlezer? Kan iemand mij/ons een website geven waarop een uitleg staat over het fenomeen "kaartlezer", o.i.d.

 

Dank, Roeland

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Roeland
Ik heb een Rebox 9000 met daarin de volgende firmware:
L 1.23
FS 9000 1.00
TS v. 1.08.01
API Mar 22 2010
FDU v 1.3

(1) Op de update site van Rebox tref ik een hele reeks van software-mogelijkheden aan, zonder ook maar enige uitleg over welke je moet gebruiken. Ik heb Rebox hierover gemailed, maar krijg geen antwoord.

(2) Ook de verhalen in deze rubriek over Octagon-software etc. stellen me voor raadsels. Iets met de kaartlezer? Kan iemand mij/ons een website geven waarop een uitleg staat over het fenomeen "kaartlezer", o.i.d.

Dank, Roeland


Op mijn website staat heel duidelijk hoe je je Rebox kunt updaten.
De nieuwste versie is 8.44 en ik lees daar goede berichten over.
www.***geen-reclame***.com
mvg.Geert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Roeland

(2) Ook de verhalen in deze rubriek over Octagon-software etc. stellen me voor raadsels. Iets met de kaartlezer? Kan iemand mij/ons een website geven waarop een uitleg staat over het fenomeen "kaartlezer", o.i.d.

Dag Roeland,

Over vraag (1) kunnen we heel simpel antwoorden, meestal de laatste beschikbare software want daar zijn immers de meeste bugs opgelost.

V.w.b. vraag (2) het volgende.
De Octagon of andere software wordt door verschillende forumleden om uiteenlopende reden als alternatief voor de Rebox software gebruikt.
De hoofdzakelijke reden tot nu toe was omdat de alternatieve software schijnbaar minder bugs bevatte dan de Rebox software en omdat door bepaalde Plug-Ins aanvullende opties beschikbaar kwamen.
Of dit ook nog met de nieuwste goed functionerende Rebox opgaat is te betwijfelen.

In de Rebox 8000/9000 zitten zowel interne kaartlezers en CI-sloten.
In feite moet je de CI-sloten verder vergeten en uitsluitend de onderste interne kaartlezer gebruiken.
De voornaamste reden hiervoor is dat bij gebruik van de interne kaartlezers alle opnamen ongecodeerd worden opgeslagen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

De hoofdzakelijke reden tot nu toe was omdat de alternatieve software schijnbaar minder bugs bevatte dan de Rebox software en omdat door bepaalde Plug-Ins aanvullende opties beschikbaar kwamen.
Of dit ook nog met de nieuwste goed functionerende Rebox opgaat is te betwijfelen.


Voor de plugin optie is niets te betwijfelen omdat deze niet in de Rebox firmware aanwezig is en ik dit zeker een gemis zou vinden. Tevens vind ik het uiterlijk van de Octagon firmware mooier maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: Jürgen

Of dit ook nog met de nieuwste goed functionerende Rebox opgaat is te betwijfelen.

Voor de plugin optie is niets te betwijfelen omdat...

Je hebt helemaal gelijk met deze opmerking want ik bedoelde hiermee ook alleen dat de functionaliteit van de nieuwe Rebox software zeker gelijkwaardig is en niet de Plug_ins want die zitten er immers niet in en ik ging ervan uit dat iedereen dit wel begreep.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...