Ga naar inhoud


HDTV abonnement vraag CanalDigitaal


*cbr*

Aanbevolen berichten

Ik overweeg om mijn abonnement te upgraden om HD te kunnen kijken (ook een Dreambox DM800HD staat op het verlanglijstje)

 

Via de site van CD bij de optie smartkaart omwisselen kom ik uit op onderstaande:

 

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten voor het STBP-pakket betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso. De abonnementskosten voor het HDTV-pakket betaalt u maandelijks per automatische incasso.

 

Wat ik me nou afvraag wat ik in totaal per maand moet gaan betalen. Moet ik naast de 14,95 p/m voor het HDTV-pakket ook nog mijn huidige kosten voor het stbp-pakket blijven betalen of lees ik dit nu verkeerd???

 

 

 

 

"Dreambox DM7000S, Triax 60cm"

Link naar reactie
Delen op andere sites


STB pakket betaal je per jaar en niet per maand.Het HD pakket is 5 euro per mnd dus hoe jij aan 14,95 komt?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Voor een tijd geleden ging dat nog. Voor nieuwe abonnees gaat dat niet meer STB + HD.

Dat gaat nog steeds. Hij schrijft toch ook aan dat "mijn canaldigital" aangeeft dat hij een STB pakket heeft. Bovendien is hij geen nieuwe abonnee.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag even naar de CD dealer geweest en ik heb daar inmiddels mijn abbo ge-upt.

 

Het is een basis pakket HD geworden die inderdaad 14,95 per maand gaat kosten. 2-jaar en 1e half jaar gratis.

 

Ook was het mogelijk om aan de STB alleen HD toe te voegen, in dat geval kost HD 5euro p/m en het STB 1x per jaar.

 

"Dreambox DM7000S, Triax 60cm"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Dat gaat nog steeds.

Dat gaat echt niet meer... het settop pakket is niet meer te abonneren voor nieuwe abonnees.

Ook het erbij nemen van het HD pakket voor 5 Euro per maand gaat niet meer met het settop pakket. Je moet minstens een basis pakket hebben.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

littlesat, hij zegt toch net dat het wel gaat. En dat is ook mijn ervaring. Recent namelijk nog gedaan. Dat iets niet op de website staat zegt niet dat het niet kan.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Littlesat, het nemen van een nieuw settopbox abonnement gaat inderdaad niet meer. Ikzelf heb een settopboxabonnement en heb hierbij in september 2010 een HD pakketje van 5€ per maand bijgenomen. Dus in september ging het nog wel en ik vermoed nu nog steeds.

 

docydoc

 

Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...