Ga naar inhoud


Ideetjes voor een stabiele dvb-t twin ontvanger


erje

Aanbevolen berichten

Na een gematigde start met mijn Mvision T-4, zoek ik een stabiele twin PVR dvb-t ontvanger. Liefst met SD+HD,kaartlezer, netwerkaansluiting en eventueel mogelijkheid tot inbouw HD of op zijn minst een usb 2.0 poort. Alle tips zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dreambox 8000?

Waarschijnlijk zoek je iets goedkopers...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Een VU+Duo met een Suntek DVB-t/c stick, loopt een actuele draad over in het VU forum.

Wel zonde als je de interne DVB-S2 (2 stuks) onbenut laat.

Lukt het dan ook niet met een VU+ SOLO?
Overigens beide nog steeds een redelijk dure oplossing.

Off-topic: Werkt die DVB-T/C USB stick oplossing alleen met de VU+ of ook met DM800? En dan met welke images?
En is het nu alleen mogelijk met de Suntek? Ik heb mijn oog laten vallen op een AVerMedia AVerTV Volar Black HD, die kan ook MPEG4 aan. Ergens heb ik al gelezen dat die ook werkt maar op dat forum werd het me allemaal iets te technisch...
Geef me anders nog maar eens de link met het draadje van hier.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We dwalen hier af, de VU+ DUO is in eerste instantie een DVB-S2 (dus satelliet)-ontvanger. Met DVB-T USB-stickjes is die uit te breiden.

Maar da's gewoon niet wat je zoekt.

 

Ik heb even wat lopen zoeken maar kom alleen maar single tuners tegen.

Je zou denk ik moeten denken aan een single tuner (ev. met harde schijf) om mee op te nemen en een insteekkaart (CAM) als de laatste op je TV kan (dus dat die ook een DVB-T tuner heeft).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe kan het volstaan 1 kanaal kijken, een ander opnemen, binnen dezelfde mux.

Mijn Mvision T4 kan in principe ook maar laat wel zeer regelmatig een steek vallen. Vandaar dat ik iets stabieler zoek. De T4 werd niet als pvr verkocht maar dit kwam met een nieuwe firmware mee. Leuk meegenomen maar het is helaas niet perfect, wat wil je voor 65 euro ?

Het mag dus wel wat meer kosten maar dan graag met de opgesomde extra mogelijkheden. Heb je ervaring met mediaplayers (emtec,storex,...) die dvb-t aan boord hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...