Ga naar inhoud


Smartreader+ met OpenPLi v1.0 24-09-2010


wian

Aanbevolen berichten


Het blijkt dat een van mijn smartreaders stuk is, waardoor ik op het verkeerde been gezet werd.

 

Ze zien er precies hetzelfde uit, dus ik speelde met de kernel mode optie om te kijken of ik hem weer aan de praat kreeg. Ik heb nu de werkende smartreader geupdate naar firmware 1.4 en dit is het resultaat:

 

Met een CD seca3 kaartje, maakt het niet uit of de smartreader kernel in dreambox of in normal mode staat. Het werkt allebei. Bij een viaccess kaartje moet de smartreader in normal mode staan, anders wordt het kaartje niet herkend.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoezo stuk?

 

Google eens op smargo en versie 1.4 of 1.04. Ik ben blij dat de mijne nog 1.03 draait.

 

Op de maxdigital website is geen andere versie te downloaden dan V1.3 die als je hem download versie 1.03 blijkt te zijn. Ik lees nogal een hoop narigheid met versie 1.4.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De smargo die stuk is wordt niet eens meer herkend als USB device op m'n computer. Als ik in de device manager kijk, ziet ie niets, ook geen onbekend USB apparaat. Kan de prullebak in ben ik bang.

 

De andere smargo werkt nu prima met 1.4 (1.04) en kernel normal. Alleen getest met seca3 en viaccess kaartjes. Dus die laat ik maar zo.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...