Ga naar inhoud


Waar is onze Sjaak gebleven.


Neptunus

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

De reactie van Aart44 slaat natuurlijk helemaal nergens op.

 

Een moderator had per ongeluk een fout gemaakt, die meteen hersteld is en waarvoor hem persoonlijk direct daarna welgemeende excuses zijn aangeboden.

 

Om dat dan als argument te gebruiken om hier weg te blijven vind ik persoonlijk nogal kinderachtig.

 

Sjaak(k) is een heel ander verhaal. Die heeft de regels vaker overtreden dan dan de moderators op hun vingers kunnen tellen.

 

Ook heeft hij er een handje van om zelfs als hij ongelijk heeft, leden soms als idioten te behandelen en zijn zogenaamde gelijk door te drammen. Dat wordt door heel veel leden als heel erg irritant ervaren en werkt bovendien niet bepaald sfeerverhogend.

Zijn gedrag is vaak belerend, betwetend en erg onvriendelijk.

 

In de regels van dit forum staat heel erg duidelijk:

 

Citaat:
Wij gaan op dit board streng om met "sfeerverziekers". Leden die dus herhaaldelijk de goede sfeer op dit board aantasten, worden uiteindelijk verwijderd uit onze database en zijn niet langer welkom op sat4all.

 

Als leden er over gaan klagen is er dus wel degelijk sprake van sfeerverzieken en kan je iemand met zoveel waarschuwingen alleen maar een tijdelijke ban geven. Daar leert Sjaak(k) echter ook niet van, waardoor het nodig is hem een langere tijdelijke ban te geven. Ik weet zeker dat het uiteindelijk (nog) een keer een permanente ban zal gaan worden want leren doet hij echt niet van zijn fouten.

 

Naar mijn mening is het dus gewoon 100% terecht dat Sjaak(k) tot ergens in November buiten gezet is. Daarna gaat het dan weer een maandje goed en dan begint hij gewoon weer opnieuw en herhaalt het hele circus zich. Zonde van de tijd van de moderators als je het mij vraagt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als iemand een ban heeft verdwijnt hij ook tijdelijk uit de ledenlijst.

 

Wist ik niet.

 

Verder jammer, ik had zelf het idee dat de sfeer op dit board de laatste tijd een stuk beter was dan voorheen. Ik kom in de forums waarin ik actief ben (Nieuws, off-topic, Dreambox, CDS, VU+ en DVB-t)maar weinig ongeregeldheden tegen, of het moet zijn omdat mods de boel opschonen achter de schermen, dat kan ook.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Sjaak(k) ook behoorlijk irritant, maar hij helpt ook vaak!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is echter geen excuus om steeds te sfeer te verzieken.

 

Hij dient zich net als andere leden gewoon netjes en vriendelijk te gedragen.

 

Zoals gezegd, gaat het dan na zo'n ban steeds weer eventjes goed en dan begint hij weer.

 

Je kan met zo'n man natuurlijk niet aan de gang blijven. Dit kost moderators steeds weer uren en uren tijd omdat Sjaak(k) ook via email dan oneindig met moderators in discussie gaat en ook dan gewoon steeds weer gelijk wil krijgen.

 

Iedereen heeft fouten gemaakt, behalve Sjaak(k). Heel jammer allemaal.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je hier het topic eens zorgvuldig helemaal doorleest, die je hoe hij beweert dat er geen sprake kan zijn van tl-buisjes in die ambilight.

 

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...ili#Post1903023

 

Hij zet dan een ander lid min of meer in de zeik. Hoe belachelijk het antwoord van dat andere lid wel niet was, omdat die van tl-buisjes uitging.

 

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: iemand
Je kunt beter op ANTWOORDEN drukken ipv CITAAT, anders wordt deze thread zo onleesbaar.

 

Als het alleen een LED-print is, probeer dan eens na te gaan of er wel spanning op staat.

 

Maar maak ook eens een foto v/d print en plaats die hier

iemand (dat is de naam van het lid waar hij op reageert), en wie maakt dat uit? als ik dat duidelijker vind dan doe ik dat wanneer ik dat nodig acht, deze citaat optie is er nu eenmaal, net als een "waarschuw moderator" knop wink

En als je geen verstand hebt van Ambilight zeg dan niet dat je een inverter-printje van de tl buis moet gaan vervangen als die er niet inzit. Er zit een ledunit in, trouwens heb jij wel eens een gestuurde 3 kleurige tl buis gezien? sick

 

Uieindelijk blijkt het dus gewoon om tl-buisjes te gaan. Sjaak(k) had dus snoeihard ongelijk maar zet wel andere leden in de zeik.

 

Zo ga je niet in discussie met elkaar. In ieder geval niet op sat4all.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

betweter

 

` bet - we - ter

de -woord (mannelijk)

betweters (= iem. die alles beter meent te weten;)

bet` we - te - rig

bijvoeglijk naamwoord

 

 

Je hebt helemaal gelijk.

 

Kijk Sjaak(k). Zo gemakkelijk is dat nou wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo werkt dat in het dagelijkse leven ...

 

Sjaak(k) kan niet deel nemen aan de discussie over zijn persoon.

Het kan ook niet de bedoeling zijn dat we over de hebbelijkheden en onhebbelijkheden in het openbaar gaan discuseren.

Het verhaal over de ban van Sjaak is nu bekend, dat moet voldoende zijn.!

Daarom, en omdat de vraag "waar is onze Sjaak gebleven" beantwoord is, sluit ik dit draadje.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...