Ga naar inhoud


[Release!] Nieuwe E2 image: Peter Pan Neverland 2.1


freaky

Aanbevolen berichten

Zeker nog nooit gehoord van autobackup en autoinstall....

 

 

Jazeker wel, die gebruik ik op de 8000 natruurlijk ook.

 

Zonder HD aan deze 500 (is maar voor in de slaapkamer, dus heeft geen eigen disk) kan ik niet met autoinstall werken, dus moet e.e.a. handmatig doen.

 

Maar het is toch ook wel mogelijk om CCcam standaard in image te zetten? Volgens mij werkt iedereen die PLi draait ook met een softcam en veruit de meerderheid dan ook nog eens met CCcam. Dat zullen ze bij Peter Pan ook wel denken...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: bigtwin
Maar het is toch ook wel mogelijk om CCcam standaard in image te zetten? Volgens mij werkt iedereen die PLi draait ook met een softcam en veruit de meerderheid dan ook nog eens met CCcam. Dat zullen ze bij Peter Pan ook wel denken...


alles is mogelijk, maar we moeten afwegen wat we wel en niet standaard in de image aanbieden.

aangezien onze PLi images wereldwijd gebruikt worden zit niet iedereen te wachten op CCcam in werelddelen waar men andere softcams en cardservers gebruikt voor hun kaarten

verder is het een kleine moeite om die ff te installeren, deze wordt na installatie gelijk geactiveerd zodat je gelijk beeld hebt via je kaart

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Peter Pan Neverland er ook weer even opgezet. Is eigenlijk best een leuke image. En ik vind het eigenlijk ook wel een hele grappige naam.

 

De image is inderdaad lekker compleet. Het opstarten duurt inderdaad wat langer dan ik met Open PLi gewend ben, maar dat doe ik niet zo heel vaak. Hij staat bij mij altijd in standby.

 

Dat van die dvd speed zie ik bij mij niet langs komen. Lijkt me ook niet zo zinvol op een 500HD...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...