Ga naar inhoud


[ASTON] Nieuwe Aston Cam (versie 2.25)


Gast NewAgeMan

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn OneCAM (voorheen PowerCAM) mogen omruilen voor een Aston cam, en tot mijn stomme verbazing zag ik thuis dat het software versie 2.25 is.

Iemand een idee wat de eventuele verbetering(en) zou(den) kunnen zijn. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: NewAgeMan
Ik heb vandaag mijn OneCAM (voorheen PowerCAM) mogen omruilen voor een Aston cam, en tot mijn stomme verbazing zag ik thuis dat het software versie 2.25 is.
Iemand een idee wat de eventuele verbetering(en) zou(den) kunnen zijn. confused


Ben inderdaad ook wel erg benieuwd wat er dan veranderd is t.o.v. versie 2.23 ! Maar wat ik ook graag zou willen weten : is de ruil inderdaad succesvol voor je geweest ? Als het goed is zou nu bijv. op History HD toch beeld en geluid moeten hebben.

Gr. Albert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe kan ik zeggen, dat ik inderdaad weer beeld heb op History/Eurosport HD.

Maar of het ook zo blijft, dat moet de komende uren blijken.

Ik ben op dit moment even mijn hele systeem aan het testen, en kom hier op een iets later tijdstip op terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na dat ik mijn tv helemaal had uitgezet, en na een half uur weer heb aan gedaan, was ik beide zenders weer kwijt.

Nu heb ik mijn tv in de standby stand staan, om te kijken of dit enig resultaat geeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook mijn OneCam ingeruild voor een Aston, dit vanwege History HD. Ook ik heb software versie 2.25 er meteen bij gekregen.

 

Ik vroeg me nog wel even af of ik nu zelf in staat ben om in de toekomst de software te kunnen updaten? Ik zie namelijk geen "download" optie?

 

P.S. History HD werkt nog steeds niet perfect, in het begin is het beeld blokkerig maar na een minuut of 10 lijkt het vooralsnog toch te gaan werken...

 

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lopen history HD en Eurosport HD ook vast op mijn Topfield 2100 TMS met een powercam module. Alles liep dan vast.

Heb inmiddels een nieuwe Canaldigitaal cam aangeschaft. Probleem blijft alleen: een stilstaand beeld op beide zenders, ligt toch ook aan overschakeling naar 8psk denk ik.

Bij deze zenders vind ik dat nog niet zo erg, echter ik hoop niet dat men ook de andere zenders overschakelen naar dit systeem om ruimte te besparen, want dan hebben velen een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn Plasma (met ingebouwde DVB-S2 tuner)3 verschillende cams geprobeerd,en geen van de 3 werkt naar behoren (OneCAM,CD CAM,Aston CAM [v 2.25])

Dat het aan de verandering ligt, van QPSK naar 8PSK daar zijn we allemaal wel over uit, alleen dat er niets aan gedaan word, door C+ vind ik een kwalijke zaak.

En dat er met de tijd meerdere zenders over zullen gaan naar 8PSK, is gewoon een kwestie van tijd.

Dus we moeten met de tijd, misschien wel allemaal over naar de monopolie box van C+. frown

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond voor het eerst ook problemen gehad met de Aston module. Ineens stopte deze met decoderen op alle zenders en toen moest ik de decoder volledig uit en aan zetten. Hopelijk was het maar een eenmalig incident.

 

Ik moet wel zeggen dat History HD en Eurosport HD weer even lijken te werken, de blokvorming waar ik last van had lijkt zichzelf op te lossen als de decoder een tijdje aanstaat...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CronoS
Hopelijk was het maar een eenmalig incident.

Toch geen eenmalig incident. Decoder ging vandaag ook niet goed uit standby. Decoder moest ik vervolgens van het stroom afhalen om het probleem op te lossen. Ik weet niet of andere mensen dit probleem ook ervaren met de aston met deze (of eerdere) firmware? De onecam had dit probleem in elk geval niet.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

ligt toch ook aan overschakeling naar 8psk denk ik.

Dit is alleen maar een andere modulatie. De transponder heeft wat meer zenders gekregen en hierdoor ook meer ECM pids... die je ontvanger/CI combi softwarematig niet goed kan verwerken. In je ontvanger of TV zit feitelijk een bug en dat probleem moet worden opgelost...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Ik denk, dat je nog even geduld moet hebben.

Bij de importeur staat nog steeds 2.23 als laatste versie voor download.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb gisteren mijn nieuwe astoncam 1.07 binnengekregen en hij werkt goed op mijn topfield 7700 hsci de kanalen History en Eurosport HD dut gaan er mee open en ook geen storingen voor de rest.

Geen verschil in zappen is niet trager geworden.

Er zit trouwens gewoon de 2.23 versie op.

Wij zijn weer blij voor zolang het duurt.

2xtopfield 7700HSCI met 90cm schotel met rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...