Ga naar inhoud


[M3602] Openbox S9 Hd


Tiemen

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Ik wil ook een nieuwe HD box kopen.

 

Onlangs ben ik bij iemand langs geweest die een DM-800HD clone te koop had aangeboden. Na lang testen, bleek dat alles werkte behalve de HD kanalen :S. Hij had nog een andere liggen, hiervan zat er een glitch in de HD kanalen. Dus je zag het beeld even voor een halve seconde stilstaan.

 

Komt dit ook voor bij de Openbox? Of is er een andere HD tuner die ik kan kopen die veel beter is?

Ik 'kan' wel hobby-en, maar ik neem vaak weinig de tijd ervoor. Het is meer 1x instellen en dan kijken en bij het wijzigen van de frequentie even alles opnieuw zoeken en dat is het wel zo'n beetje.

 

Mijn budget is max 250,-......

 

(btw ik heb al een DM-500s die werkt prima, nu wil ik alleen HD bekijken)

 

Hartelijk Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Met die editor kan ik niks beginnen. Ik heb zelf via blind scan laten zoeken op 19 & 23 oost, en daarna met de hand (A.B.) lopen sorteren en editen. Veel werk i.d.d.

 

Ik kan nog wel melden dat ook de mgcamd plugin goed werkt.

Nu ik de laatste firmware heb geflashed nog geen hangers of freezes gehad.

 

Wel een leuk ding voor het geld.......

 

GNcontrol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GNcontrol
Zie het al, jij bent vast een Belg, aangezien die zenders vooraan staan....


inderdaad maar ik denk dat het met deze lijst toch al eenvoudiger is om je eigen lijst samen te stellen. De zenders staan al ongeveer bij mekaar en dat is toch handiger dan dat je rtl4 van 1832 naar nr 4 moet verplaatsen en rtl5 van 792 naar 5 enz...

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heeft iemand ondertussen hiervoor al een werkende zenderlijst met het nederlandse pakket onder de favorieten ?

 

Ik ben er nu al een tijdje mee bezig maar het werkt erg lastig, krijg het niet mooi op volgorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

 

allemaal ik heb een zenderlijst gemaakt met astra 1&3 de rest volgt nog astra 1,2,3,en hotbird geef me 1 week de tijd en de rest op aan vraag

faverieten

 

Canal Digitaal NL

Tv Vlaanderen

Sky Duitsland

Spaans en Franse

Duits Freetoair + HD

UPC Direct

Erotiek

 

hij is al weer terug gezet naar dbs formaat dus kan gelijk in de box als je hem wilt bewerken moet hem abs noemen

 

 

ik hoor het wel wat julie er van vinden

 

Groetjes dreamteam Groningen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mblaauw,

 

Bedankt voor je mooie lijst, zit zeker wat werk in.

 

Ik wil de openboxgebruikers hier nog een vraag stellen;

 

Hoe doet de standaard A.B. het bij jullie ?

Ik ben niet erg tevreden over deze remote control.

Hij is behoorlijk ongevoelig, ik moet zo'n beetje recht voor het apparaat gaan zitten, wil hij vlot reageren.

 

Is er hier ook een betere vervanging voor te krijgen ?

 

Groet,

 

GNcontrol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..,

 

Ik heb er nu ook 2 staan op de slaapkamers de openbox s9 hd en moet zeggen ben verbaast voor die ca 100 euro zo,n ontvangertje wink

 

Uitpakken aansluiten en draaien met de laatste software wat er in zit.

 

Nog even via de afstandbediening instellen cccam en draaien maar ....nog geen vastlopers gezien en of gekke dingen.

 

Enige hij is een beetje trager met zappen op canal digitaal maar op de sky engeland en sky duitsland loopt het wat sneller..

 

Nee top dingetje voor de centen en ook het beeld is goed...heb toch ook hier een 8000 staan en of een 500 hd en 800 se etc maar dit verbaast me ...alleen nu kijken of het lang heel blijft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...