Ga naar inhoud


[M3602] Openbox S9 Hd


Tiemen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het rare is met mijn azboxhd en/of qboxhd heb ik wel alle zenders, met dezelde opstelling.

Hier worden alle kanalen wel gevonden.

Heb een mailtje naar china gedaan.

Mag hem terug sturen op mijn eigen kosten frown

Als ik dat doe kan ik beter een nieuwe bestellen denk ik.

Maar dan is het nog afwachten of die nieuwe wel werkt.

Zal hem eens bij mijn zwager aansluiten alhoewel ik denk dat het resultaat hetzelfde zal zijn.

 

Maar bedankt voor alle moeite.

 

Grtn Spikes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb onlangs een openbox hier op het forum gekocht.

 

Alles ging goed, kanalenlijsten er in, CCcam config er in en ja hoor beeld! smile

 

Op alle SD en HD kanalen beeld, echter geen beeld op

 

Eredivisie live HD.

 

Transponder opnieuw ingescand, zender geeft programma info weer en signaal prima.

 

Blijft op scramble staan, iemand suggesties?? frown

 

Heb abbo op bovengenoemd kanaal.

 

Groeten,

 

Sattinus

 

 

Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800!

Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel.

 

 

==sharing the fun==

Link naar reactie
Delen op andere sites

Penthouse HD had hetzelfde probleem (zelfde transponder) maar ik blijf er nagenoeg zeker van dat EL1HD het wel deed....

 

Bijzonder irritant helaas !

Lekker klooien met mijn 7025, TDT4U, HD (DVB C/S2) HTPC met DVBViewer Recording Service (!!!), DM500 en dbox II

 

*** Assumption is the mother of all f*ckups !!! ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spikes
Het rare is met mijn azboxhd en/of qboxhd heb ik wel alle zenders, met dezelde opstelling.
Hier worden alle kanalen wel gevonden.
Heb een mailtje naar china gedaan.
Mag hem terug sturen op mijn eigen kosten frown
Als ik dat doe kan ik beter een nieuwe bestellen denk ik.
Maar dan is het nog afwachten of die nieuwe wel werkt.
Zal hem eens bij mijn zwager aansluiten alhoewel ik denk dat het resultaat hetzelfde zal zijn.

Maar bedankt voor alle moeite.

Grtn Spikes


Werkt bij mijn zwager met multytenne.:)
Zal dus wel aan de lnb instelling liggen in de openbox.
Heb hier een een draaibare schotel (usals) met een oude lnb.
Die wel goed werkt met andere tuners, alleen niet met deze openbox.

Dit even ter afsluiting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi, het lijkt net or er alweer een nieuwe firmware is, vandaag online gekomen. Volgens mij is dit echter een oudere versie van de 10e maand van 2010.

 

Ik heb dus eerst maar mooi de versie van 02-01-2011 (05-01-2011) er op laten staan want die lijkt het prima te doen.

 

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo allemaal,

 

ik heb dit onderwerp met interesse doorgelezen omdat ik al enige tijd op zoek ben naar een hd receiver.

 

Maar ik dacht dat het veel duurder zou worden. Dus had bijna een CD pakket genomen (eenmalig e 80 + 2 jarig abo) Alleen ik heb al een schotel met motor en die philips ontvanger is ook niet zo heel cool aangezien je niet kan opnemen en sharen.

 

Dus nu overweeg ik een openbox S9 te kopen omdat ik er veel goede reacties over zie. Ik wil het echter gaan gebruiken om engelse SKY te kijken dmv cccam en een server. Alleen ik zie van alles staan over dat de CCcam versie niet verandert kan worden. Dus die op de openbox s9 is 2.1.1 en die op een willekeurige server is 2.1.4. Dus dat zou problemen geven, zker op de lange termijn al de servers hun CCcam versie updaten maar ik zit vat aan die oude.

 

Dus nu vraag ik me af: in hoeverre is het een probleem dat je op de openbox S9 de CCcam niet kan updaten al je het wilt gebruiken om te sharen met een server die WEL update?

 

En is er inmiddels een alternatieve receiver die dat probleem niet heeft of gewoon sowieso beter is? Budget is tot ong. 15o euries

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Openbox firmware is closed, m.a.w. jij kan daar zelf niets in wijzigen. Op dit moment gaat met de laatste firmware CCcam-share prima (ook met de 2.14), maar wat de toekomst brengt.........

 

Op het moment dat een receiver niet genoeg verkoopt, is het voor de leverancier vaak ook niet meer interessant om software-updates uit te brengen.

 

Een box met open-source (linux) firmware is dan toekomst-zekerder. (maar ook duurder)

 

GNcontrol

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

ik ben zeer tevreden met de net aangeschafte openbox s9. Even de juiste .cfg via ftp op een stick gezet, geladen in de box, en vervolgens de zenderlijst vanSevenheaven erin, en alles draait 100%.

Ik had er 2 laten komen, maar als ik met de 2de box online ga, gaan ze beide wel raar doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een geweldige ontvanger voor het geld! en wat mij opvalt is dat deze totaal niet warm word.

 

onder de menu toets -Tools -informatie dan 5x op 1 drukken krijg je een test menu

 

menu- tools informatie dan 6x 0p 7 drukken krijg je de card info (CA Card) en CCID

 

ceasar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat komt meestal omdat deze boxjes allemaal hetzelfde mac adres hebben omdat dit soort fabrikanten vaak nooit een range mac adressen kopen.

 

Er moet natuurlijk op alle licenties flink bespaart worden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: karel00
Vandaag ook zo'n box aangeschaft, je weet nooit cheep kijken.
MAAR nu, box is denk ik al dood, tijdens flashen van channelist springt box met display op 0n aan, en doet verder niets !!
Iemand n idee, of kan die gelijk prullenbak in ??



Hehe, dus toch niet.
Alles goedgekomen, even de nieuwe tool halen { googlen } en toegepast, box werkt weer en loopt super !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...