Ga naar inhoud


[M3602] Openbox S9 Hd


Tiemen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik weet niet onder welke ontvanger moet zetten daarom maar bij overige.

Ik wil een Openbox S9 Hd kopen omdat die een stuk goedkoper is als de Dreambox , maar geeft deze ontvanger geen problemen ?

Vastlopen enz ?

Met deze onvanger zal niet veel gebeuren komt bij mijn dochter te staan en zij kijkt toch alleen maar TV ermee zal niet gaan proberen enz.

Is dit een goede optie ?

 

Alvast bedankt,

 

Tiemen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi

 

ik heb thuis dezelfde situatie,in woonkamer staat dreambox en op slaapkamer de openbox,deze werkt eigenlijk perfect.

zappen gaat vrij snel en loopt nagenoeg niet vast.

interne cardreader heb ik wel geen ervaring mee wink.

 

Wel zien dat je zeker de laatste image er op hebt staan,in het begin had ik namelijk audioproblemen,na nieuwe er op te zetten was dit volledig verholpen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dit is weer een Ali M3602 chipset ontvangertje. Geen Open Linux, dus je bent afhankelijk van de fabrikant zijn software en daar zit niet veel progressie in. Je kunt ze in vele variaties krijgen en met eender welke merknaam en/of type aanduiding. Door de Hardware ID kun je de software niet zomaar onderling uitwisselen.

 

Deze Openbox of Skybox S9 behoort bij volgende familie:

 

Chip ALi-M3602 HD (4Mb) HD

35004-01001 = Smart MX04 HDFTA [HDTV][HDMI][uSB]

35004-01001 = Smart MX04 HDCI [HDTV][CI-Slot][HDMI][uSB]

35004-01001 = Smart MX04 HDCA [HDTV][HDMI][uSB][CR]

35004-01021 = SatElita 2000HD [HDTV][CI-Slot][HDMI][uSB][CR][VFD][LAN]

35004-01029 = VIZYON 10000 HD [HDTV][CI-Slot][HDMI][uSB][CR][VFD][LAN]

35004-01034 = Seoul Hiremco X3 Turbo HD [HDTV][CI-Slot][HDMI][uSB][CR][VFD][LAN]

35004-01047 = Ferguson Ariva 200 [HDTV][CI-Slot][HDMI][uSB][CR] [VFD][LAN]

35004-01047 = Ferguson Ariva 100 [HDTV][HDMI][uSB][CR][LAN]

35004-01048 = Megasat HD 800 HDTV [HDTV][CI-Slot][HDMI][uSB][CR][VFD][LAN]

35004-04002 = Lexuz Box F90HD PVR [HDTV][HDMI][uSB][CR][VFD][LAN]

35004-04002 = Az-America S900HD [HDTV][HDMI][uSB][CR][VFD][LAN]

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik ben met de Openbox aan het stoeien maar krijg het niet goed.

Hoe moet ik de CCcam erin laden , ze blijven Offline staan frown

 

En ik kan niet alle zenders vinden , ben er misschien nu al te lang mee bezig zodat ik er overheen kijk maar kom er niet echt uit.

Wie kan mij helpen met het instellen van de Openbox,

 

Alvast bedankt,

Tiemen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet cccam.cfg op een FAT32 of FAt16 geformatteerde usb stick zetten (in de root) en dan moet de reciever hem herkennen.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Nou ik ben iets verder gekomen er nog niet uit waar het aan ligt maar ik denk zelf een instelling niet goed is , heb hem al na Fabriek instellingen terug gezet en opnieuw begonnen maar ook dat heeft jammer genoeg niet geholpen.

 

Het probleem is dat hij geen 1 zender van de 23.5 laat zien , hij vind ze wel met zoeken maar allemaal zijn ze Scrambled ook de vrije zenders zoals Omroep Zeeland / Limburg krijg ik ook de melding van Scrambled crazy

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb de 23.5 er wel opgehad hoe ik het gedaan hebt ben ik nog niet echt uit , het werkt op dit moment niet echt soepel , maar dan krijg ik de zenders van 19.2 weer niet staan die allemaal op Scrambled.

 

Wie kan mij met dit probleem verder helpen zie het nu echt niet meer

 

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je zeker dat je wel 23.5 gevonden hebt ? heb je al eens opnieuw een zender scan gedaan?

ik heb deze box (noemt skybox maar is het zelfde)

bij CCCAM config moet je ook elke C lijn regel AKTIVEREN .daarna eruit gaan zodat het saved.Altijd ook eens rebooten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb het vermoede dat ik gewoon een stukje mis , volgens mij zie ik satellieten niet als ik scan.

Hij ziet de 23.5 graden wel maar hij ziet alleen tot Astra 3a maar er zijn toch meer.

Hij ziet de HD zenders ook zover als hij ze vind en ik heb beeld als ik alleen op Astras 23.5 scan. maar ik mis de Astra 3B en daarom heb ik problemen met geen beeld zoals Ned1 HD enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken jouw ontvanger niet maar bij andere moet je per sat positie een transponderlijst bijwerken. daar de frequenties invullen en dan vind hij wellicht wel alles?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben info aan het inwinnen over deze box, en kom op ander fora tegen dat deze naar een CCcam 2.14 server kan connecten.

Dit zonder de freezes wat bv een edision box wel heeft.(ccam 2.0.1.1 clone)

Kan iemand dit bevestigen, of is dit een verkoop praatje??????

 

Greetz Petry.

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tiemen
Hoi,

Ik heb het vermoede dat ik gewoon een stukje mis , volgens mij zie ik satellieten niet als ik scan.
Hij ziet de 23.5 graden wel maar hij ziet alleen tot Astra 3a maar er zijn toch meer.
Hij ziet de HD zenders ook zover als hij ze vind en ik heb beeld als ik alleen op Astras 23.5 scan. maar ik mis de Astra 3B en daarom heb ik problemen met geen beeld zoals Ned1 HD enz


Denk dat je de schotel niet goed hebt uitgericht.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...