Ga naar inhoud


Beeld en geluid niet synchroon op NED 1, 2 en 3 HD


Satkieker

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Tw-er
Dat is dan de reden waarom je niet kan updaten download een beta installeer via usb en u kan dan elke dag opnieuw een beta updaten.


Top! Dit ga ik direct proberen.

Settings vooraf backuppen? Of blijven deze gespaard met het "upgraden" van de Beta?

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satmarc
Origineel bericht van: Tw-er
Dat is dan de reden waarom je niet kan updaten download een beta installeer via usb en u kan dan elke dag opnieuw een beta updaten.


Top! Dit ga ik direct proberen.

Settings vooraf backuppen? Of blijven deze gespaard met het "upgraden" van de Beta?


Die blijven gespaard,maar een backup kan geen kwaad natuurlijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wil nog even een update geven in deze draad voor degene die het interesseren:

 

1- Geluid niet synchroom is nu voor een groot deel opgelost door het omruilen van de box (met dank aan de zeer hulpvolle dealer.

2- Harde schijf (HD502HI) gaf problemen, blokkerig beeld, liep vast. Is nu ook opgelost met het omruilen van de box.

 

Deze problemen lijken nu de wereld uit, en het zag er naar uit dat ik een maandag morgen model in handen had.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is aan het probleem niets verandert nog steeds loopt het geluid en beeld niet gelijk. En dat het aan de Vu Duo lig vindt ik vreemd omdat hij het alleen maar doet op deze zenders en zin's canal digitaal er AC3 dolby erop heeft gezet. En op de sommige rtl zenders zit ook AC3 dolby geluid en tussen de rtl's en de NED zenders zit verschil op de rtl's doet constant de midden speaker en op de NED zenders niet.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satkieker™
Hier is aan het probleem niets verandert nog steeds loopt het geluid en beeld niet gelijk. En dat het aan de Vu Duo lig vindt ik vreemd omdat hij het alleen maar doet op deze zenders en zin's canal digitaal er AC3 dolby erop heeft gezet. En op de sommige rtl zenders zit ook AC3 dolby geluid en tussen de rtl's en de NED zenders zit verschil op de rtl's doet constant de midden speaker en op de NED zenders niet.


Heb je al eens een ander image geprobeerd? Wellicht maakt dit verschil?

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaaskopje
Het onderwerp is nu doodgebloed en ik denk dat dat komt omdat het geluid nu wel synchroon loopt.
Het probleem doet zich nog steeds voor. De mate van asynchroniciteit is wisselend, en natuurlijk merk je het alleen bij zichtbaar praten, maar het is er nog steeds.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

NU canal digitaal het probleempje met Eurosport HD en History HD en MTVN HD heeft op gelost hoop ik dat ze nu eens na het beeld en geluid van NED1 NED2 NED3 gaan kijken en er wat aan gaan doen.

Hier loopt nog steeds het geluid met beeld niet 100% gelijk.

~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de afgelopen week doet zich bij mij het probleem voor, dat er helemaal geen geluid meer is op de HD zenders van Canal digitaal. Dit doet zich voornamelijk voor bij het inschakelen van de box, vanuit standby. Heen en weer schakelen van SD naar HD lost het probleem dan op.

Image wat ik draai is VTI, en voor de rest zitten er nog geen extra dingen op. ( ben er nog mee aam 't spelen)

Is er iemand die dit probleem herkent ???

Is het een Image gerelateerd probleem ??? (Heb eerder met Pli gedraaid, waar het probleem zich niet voordeed. Echter met VTI had ik dit euvel eerst ook niet).

 

Ben eens benieuwd.

Greetz Petry.

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...