Ga naar inhoud


[CAM ALG] werkt een mobistar smartkaart met een rode viacces module?


Aanbevolen berichten

hi,

ik ben benieuwd of een rode viacces module werkt met een mobistar smartkaart?ik heb een skystar ci usb versie en zou ook daarop willen kijken naar mobistar tv.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


het via internet delen van één abonnement met veel meer televisiekijkers – effectief tegen te gaan. Bij Mobistar TV worden dan ook beveiligingsmethoden gebruikt. Zo is de smartcard gekoppeld aan de hard- en middleware van de Mobistar televisiedecoder. Hierdoor is het bijvoorbeeld niet mogelijk om met een satellietontvanger met een Viaccess module en Mobistar smartcard naar Mobistar TV te kijken. Verder is de hardware in de televisiedecoder geschikt om via een internetupdate de coderingstechniek te upgraden naar de allernieuwste versie Viaccess PC5.0 die op dit moment intern bij Viaccess getest wordt. Deze stap neemt Mobistar volgens eigen zeggen alleen maar als de nu gebruikte coderingsversie niet meer betrouwbaar is.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even terzijde,worden de verwiselbare schijven ook gekoppeld aan de decoder?want mij doet het raar dat ze aparte schijven verkopen,en dat ze zo zijn tegen het digitale verspreiden van opname's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...