Ga naar inhoud


Ps3 of xbox 360


SatWijchen

Aanbevolen berichten

Heb ze allebei; de xbox 360 3 jaar en de PS3 3 Slim maanden

 

Voordelen/nadelen:

 

-Xbox controller zit veel fijner in de hand, de PS3 trigger-knoppen zijn slechter dan die van de Xbox

-PS3 stiller, maar xbox vaak onhoorbaar.

-Xbox heeft Game to HDD copy function, PS3 niet.

-Ze hebben allebei integrated WiFi..

-Qua Games is de Xbox beter

-PS3 MultiMedia functionaliteit laat veel te wensen over...

-Zowel de Dashboard, als de XMB zijn overzichtelijk.

-Heb meer lol met Kinect en de Xbox, dan met de PS3

-PS3's browser functie is af en toe handig, maar super verouderd.

-Xbox games goedkoper.

-Xbox LIVE kost geld, (40 Euro p.j.) MAAR DAN HEB JE WEL STABILITEIT, iets dat PSN mist...

 

Xbox dus. cool

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zou even helemaal niets kopen en afwachten wat er nu gaat gebeuren.

 

Met de komst van kinetics verwacht ik hele mooie new generation consoles binnen een aantal maanden.

 

Zowel PS3 als xbox360 zijn beide overigens inmiddels zo verouderd dat ik daar me geld helemaal niet meer aan uit zou geven. Of zoek een 2e-handsje op met een paar spellen, nu nieuwe kopen is weggegooid geld.

 

Ik heb zelf een PS3 en gebruik deze eigenlijk alleen nog maar voor de Blu-Ray's. Qua gamen gaat er nog steeds helemaal niets boven de good old PC.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ps3 is ook al gehackt met een stick

 

 

 

Origineel bericht van: happysat
Ik zou voor een 360 gaan, makkelijker te "hacken", goedkoper enz

Mijne word alleen offline gebruikt geen behoefte aan xbl.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm , vanavond mezelf wat ingelezen in de xbox en ps3, mijn neiging naar de ps3 is nu toch omgeslagen naar de xbox, met name ook door dat kinetic, ik lees daar wel veel goede recensies van.

niet alle kinetic games scoren goed maar het meerendeel wel.

Ik ga denk ik toch voor de xbox 360 250 gig kinetic.

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kinetic van xbox, Move van ps3 is allemaal op de markt gekomen omdat de wii succes heeft, maar of het nu echt zo goed is moeten we nog maar even afwachten.

 

Kwaliteit van de spelen zijn eigenlijk gelijk, kueze van de spelen is denk ik toch iets beter van de xbox maar de betrouwbaarheid van de xbox is niet zo goed, ring of dead is al een begrip.

 

Ps3 is BD player scalling van dvd doet deze heel erg goed en de ps3 is 3d. Nu het 3d is nog nieuw maar hij is ervoor geschikt, 3d spelen en 3d films.

 

Online is gratis voor de xbox moet je betalen en over de stabiliteit van deze twee is niet veel verschil, het hangt meer af van je eigen provider of deze stabiel en een snel ping heeft. Maar ze zeggen dat de xbox beter is maar dat zal ieder zeggen nadat deze ervoor betaald heeft :P

 

Ik heb de eerste ps3 die op de markt kwam ( de 60GB ), speel bijna iedere dag een ronde of twee en heb nog nooit een probleem gehad. Heb ook naar de xbox gekeken en kijk nog steeds maar het is niet meer als een speel console en de ps3 is naast een speel console ook een hele goede reproductor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hagar
Kinetic van xbox, Move van ps3 is allemaal op de markt gekomen omdat de wii succes heeft.


Volgens is de wii echt een ander segment, meer "kinderlijk" en beduidend slechtere graphics.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: hagar
Kinetic van xbox, Move van ps3 is allemaal op de markt gekomen omdat de wii succes heeft.


Volgens is de wii echt een ander segment, meer "kinderlijk" en beduidend slechtere graphics.


Mee eens. Volgens mij is daar de lol ook snel vanaf. Kinect biedt hele andere mogelijkheden. Kinect Adventures (meegeleverd) wordt hier bijna iedere dag gespeeld, en blijft leuk! Niet alleen met je hand een bal terugslaan, maar met je hele lichaam. Het blijft me verbazen hoe goed het werkt!
En kleine kinderen zonder controller in de hand vind ik zelf eigenlijk ook wel een fijn idee wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Heb vandaag GT5 gehaald,
alleen dat is al een reden
om de PS3 te kiezen. smilewink


Ben ik mee eens maar aangezien vrouwtje hagar graag danst heb ik al vast een vroeg kerst kado'tje gekocht en ook de xbox360 kinect gehaald met dat adventure spel dat in het pack zit en een dans spel erbij.

Ik heb deze met haar gisternavond even lopen proberen en ik ben er nog stijf van,......ik bedoel hier spieren natuurlijk wink .... het is echt leuk en het is zeker een goede oefening.

Kreeg bij de aankoop een 3 jarige verzekering erbij zodat er een probleem is ik direct een nieuwe console krijg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Heb ze allebei; de xbox 360 3 jaar en de PS3 3 Slim maanden

Voordelen/nadelen:

-Xbox controller zit veel fijner in de hand, de PS3 trigger-knoppen zijn slechter dan die van de Xbox
-PS3 stiller, maar xbox vaak onhoorbaar.
-Xbox heeft Game to HDD copy function, PS3 niet.
-Ze hebben allebei integrated WiFi..
-Qua Games is de Xbox beter
-PS3 MultiMedia functionaliteit laat veel te wensen over...
-Zowel de Dashboard, als de XMB zijn overzichtelijk.
-Heb meer lol met Kinect en de Xbox, dan met de PS3
-PS3's browser functie is af en toe handig, maar super verouderd.
-Xbox games goedkoper.
-Xbox LIVE kost geld, (40 Euro p.j.) MAAR DAN HEB JE WEL STABILITEIT, iets dat PSN mist...

Xbox dus. cool


wel nav hiervan en gezien je zeer serieuze postings in het verleden hier :D en je posting op tweakers ga ik vandaag maar voor een xbox, maar zou graag je adres even per pm willen hebben mocht het niet bevallen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep die heb ik ook gekocht ,alleen ik kan er nog niks mee doen want het is nog geen 5 december crazy

maw het is dus de x box geworden.

bedankt voor jullie input!

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...