Ga naar inhoud


Verschil tussen AB IPBox 9900HD Plus en AB IPBox 9000HD PLUS


WeneR

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

 

ik zit te denken aan het vervangen van me oude ipbox 250pvr, naar een nieuwere met HD en DVB-C zou ook wel handig zijn.

 

Nu heb ik hier een en ander over proberen te zoeken, ik zag namelijk de 9000HD PLUS, maar nu zag ik hier ook mensen over de 9900HD PLUS praten.

 

Ik heb geprobeerd om er een verschil in te vinden, maar ik ben niet zo in thuis om nou te zien wat voor verschil er in zit, en waarom de 9000HD PLUS beter (is paar 100€ duurder) is dan de 9900HD PLUS.

 

Als iemand mij dit zou kunnen vertellen, graag.

 

bvd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

de 9900 draait enigma2, de 9000 draait een eigen firmware die gemaakt werd door Dg station, wat nu CubeRevo International heet.

 

De 9000 is al een tijdje op de markt (en is eigenlijk een oem Cube Revo box), en de 9900 is een nieuw produkt van Abcom.

 

Qua specs ontlopen ze elkaar niet, het verschil zit vooral in de software die er op draait.

 

Oh ja, de 9000 heeft tuners die pluggable zijn, de 9900 heeft 2 embedded dvb-s2 tuners aan boord.

 

Dus als je HD en dvb-c wilt, dan heb je niet zo heel veel aan een 9900 omdat je daar geen dvb-c tuner in kwijt kan.

 

groet,

 

Wiz

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...