Ga naar inhoud


Dreamdroid ervaringen?


Gorefest

Aanbevolen berichten


  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gebruik hier VU+ DUO icm Acer Iconia500/Daroon, video en geluid komen goed door, maar bij mij is het geluid vreselijk out of sync.

 

Heb jij daar geen last van?

 

PipoDeKlown

Soms. Het wil helpen om dan even te stoppen en opnieuw te starten, hij kan het namelijk wel goed. Gisteravond toch weer heerlijk in bed gekeken.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Recente ervaring:

Vu Duo met een OpenPli versie die al een tijdje niet meer is geupdated, met OpenwebIf 0.1.2

Op een Samsung Galaxy (S1) en ook op een Samsung Note 10.1 telkens de beta van VLC (gewoon uit de gooogle play market) als player.

 

Met die combinatie kan ik alles afspelen wat ik wil via dreamdroid, ook HD...

 

 

De web interface zelf (dus zonder dreamdroid) werkt ook goed: als "stream" niet wil, gebruik ik download. VLC begint dan toch onmiddelijk te spelen, lang veer de hele film is gedownload. Het enige wat dan niet kan is vooruitspoelen.

 

De keuze voor VLC is heel simpel: als je de m3u files bekijkt die OpenWebIf genereert, dan staat daart een #EXTVLCOPT tag in. Dat is VLC specifiek, dus ergens verwacht OpenWebIf dat je VLC gebruikt...

 

Met de nodige port forwarding (één poort voor de webif en een voor de streaming) kan dat alles zelfs over internet (als de verbinding snel genoeg is...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...