Ga naar inhoud


TVV service, een klucht?


MRTL

Aanbevolen berichten

Even mijn bevindingen met tvv posten, eens luisteren als er misschien gelijkaardige gevallen zijn?

 

1 ste wijziging abonnement; aanvraag extra smartcard

 

Naar domiciliëren veranderd zonder aanvraag te doen hiervoor, Geen extra smartcard van de rekening maar extra abonnement , Na erg veel bellen(als je dan iemand aan de lijn krijgt!) Ja want tegen dat men het probleem verstaat, en er dan nog iets aan doen jah ... uiteindelijk alles OK geworden-->geld terug gestort, na enkele maanden...

 

2 de wijziging abonnement; aanvraag nog extra smartcard

Factuur gekregen; niet voor extra smartcard maar weeral rekening voor volledig abbonnement, deze keer nogmaals vele malen moeten bellen. want men snapt het probleem blijkbaar niet of de kaart is gewoon oppeens inactief???... uiteindelijk alles OK geworden, na enkele maanden!!!

 

3 de wijziging abonnement 1 van de 2 extra smartcards opzeggen

 

Krijg ik bericht van hun dat mijn volledig abonnement opgezegd word??? Weeral teruggemaild geen antwoord meer ...

Telefonisch werd nu gezegd dat het in orde is gebracht? het is te hopen... tvv service is hier nog niks anders dan miserie geweest!! Nog nooit geen excuses gehad!! TVV service = schandalig slecht bevonden... erger kan bijna niet meer.

 

Er zijn zeker en vast nog erg veel gevallen? kan geen toeval zijn dat dit enkel hier zo slecht is...

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb op 24/11/2010 mijn basispakket proberen om te zetten naar het basic+ pakket en met extra 100 euro opleg ineens de pvr8121 bijbesteld. Spijtig genoeg heb ik dit telefonisch gedaan ... want : de operator zei me toen dat hij dit in orde zou brengen en dat de ontvanger maximum 10 werkdagen weg zou blijven. Gewacht en gewacht, uiteindelijk in december terug gebeld om te vragen waar mijn ontvanger blijft en de upgrade van het pakket. De juffrouw aan de lijn wist me te vertellen dat ik geen aanvraag gedaan had ?!? maar dat ze dit wel in orde kon brengen mits een opleg van 169 euro voor de 8121! (de actie liep maar tot eind november). Dit noem ik dus ferm misbruik maken van de mogelijkheid telefonisch te kunnen bestellen. Door simpelweg te zeggen dat je niet gebeld hebt (en bewijs maar dat je dat wel gedaan hebt) proberen ze je gewoon 69 euro meer uit je zakken te kloppen. Ik heb een klachtenmail gestuurd van de week met de belofte van TVVl dat ze binnen de 5 werkdagen antwoorden. Maandag is het zover, als ik dan geen antwoord gezien heb, dan vertrekt het hele boeltje MET bewijs dat ik wel degelijk gebeld heb, aangetekend naar TVVl én TestAankoop én de ombudsman voor Telecommunicatie. Als er niets fatsoenlijk uit de bus komt (dwz dat ik alles nog krijg aan de actieprijs) dan zal TVVl er wéér een klant op achteruit gaan, en zal ik zéér goede reclame maken voor dit bedrijf aan iedereen die ik ken (en dat zijn er velen).

 

Ik hoef niet te zeggen dat ik misnoegd ben zeker ... en dat men daar aan de telefoon enkel nagels vijlt waarschijnlijk.

 

Gyro.

Azbox Premium+ / Sab Sky mini 4800 (2x)
13/19/23/28 op multiswitch Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenaardig ? gisteren kreeg ik nog telefoon van tvv of ik alsnog wilde ingaan op hun aanbod , zou de aktie dan toch verlengd zijn ?

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Even on topic dus :

Eind december nog eens gebeld om te vragen waar de ontvanger bleef... Binnen 10 werkdagen ontvangt U hem (bekende spreuk intussen)

Na 10 werkdagen : (boze) mail gestuurd en na het schermen met ombudsman telecommunicatie en Test Aankoop toch ontvanger in de bus. Ik kreeg ook een mail terug met de melding dat er een technische storing geweest was ivm mijn bestelling.

Denkt men bij TVVL dat alle mensen zo naief zijn als zijzelf ? Als er al een storing is dan zit die in het beleid en niet in de techniek (voor de verandering). Men moet de top maar Nederlands maken (sorry voor de Nederlanders), maar die mensen kennen niets van de Belgische "gewoonten" en zullen deze ook nooit kunnen veranderen. Verschil in mentaliteit zal er altijd blijven. Intussen heb ik ook wel de mails gelezen ivm wanpraktijken qua levering aan dealers. Verder doen zo TVVL, zo kom je net als de Lidl ook wel eens in het nieuws in weeral een slechtdaglicht. De mensen blijven dit niet pikken hoor!!!

GyRo.

Azbox Premium+ / Sab Sky mini 4800 (2x)
13/19/23/28 op multiswitch Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...