Ga naar inhoud


Een Thomson Experia box vervangen


Neptunus

Aanbevolen berichten

Mijn Experiabox vertoont kuren, per dag een aantal keer uitval, meestal maar een minuut ofzo maar toch. Het hele netwerk valt dan uit, dus niet alleen internet maar ook bijvoorbeeld de verbinding met de NAS.

 

Nu heb nog een nieuwe zelfde type Experiabox liggen vanwege een administratieve fout van KPN.

 

Weet iemand of ik die zomaar kan omruilen of moet er van alles worden ingesteld van afstand?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt hem gewoon vervangen ,je kunt hem weer met de cd van de KPN Configureren.

Als je een nieuw wachtwoord wilt gebruiken voor het draadloos internet,

die staat onder op de Experiabox.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Voor zover ik weet wordt er inderdaad niet een check gedaan op MAC-adres. Alleen je accountgegevens moeten kloppen, dus even configureren en klaar zoals hierboven ook wordt beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou alleen wel direct je wireless wachtwoord aanpassen. Je standaard ww heb ik binnen een paar seconden te pakken.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gebeld, jullie hebben gelijk, de nieuwe kan gewoon aangesloten worden, gegevens worden automatisch ingeladen.

 

Men kon zien dat ik bijvoorbeeld gisteren 7 keer uitval had. Mogelijk veroorzaakt doordat ik de splitter er nog tussen had en dat blijkt helemaal niet nodig.

 

Dat ga ik eerst eens testen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: iemand
je hebt toch recht op service v/d kpn ?

Als je zin hebt om weken te wachten en een dikke rekening te krijgen, dan kan alles...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel splitter nieuw, de oude van de 550 liet spanning door. KPN monteur (contractor) gaf mij thomson 878 valt ook wel eens weg. Eens in paar dagen. dan harde reset doen.

Knullig al je op telefoon zit. Ik niet, gewoon analoog

Experia 7800 Wl was ramp. Om 5 minuten reset.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...