Ga naar inhoud


[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic


Herbie65

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SoSa


1. Is de box tot dusver stabiel of crasht die af en toe?

2. Werkt de aspect ratio goed? Ik bedoel hiermee wordt 4/3 als 4/3 en 16/9 als 16/9 weergegeven als je het zo ingesteld hebt natuurlijk. De VU+ had hier namelijk last van in het begin en dan werd 4/3 als nog uitgerekt naar 16/9.


1. Crash?? O, ja sommige ontvangers crashen wel eens......
Nee, ik heb hem nu 6 dagen en nog geen enkele crash gehad.

2. Nee, alles werkt zoals het hoort 16/9 en 4/3 is zoals het hoort.

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb gister me azbox verkocht en vandaag de et9000 gehaald smile

 

Ik moet zeggen dat na een uurtje spelen de box goed bevalt. Ik ben wel tegen de volgende 2 puntjes aangelopen waar 1 niet echt ernstig van is maar de 2 de wel wat vervelender.

 

Punt 1: De standby knop langer ingedrukt houden om het shutdown menu op te roepen werkt niet. Gelukkig kan je dat ook gewoon via het menu doen.

 

Punt 2: Deze vind ik vervelender. De witte Sky UK kaart wordt niet herkent/gezien. CCcam geeft aan "No or unknown card inserted". Ik heb nu de kaart in me VU+ gedaan en de et9000 connect naar me VU+ en dat werkt maar ik wil uiteindelijk mijn kaart in de et9000 kunnen gebruiken dus ik hoop dat dat nog opgelost wordt.

 

Ik heb natuurlijk nog maar een uurtje kunnen testen dus als ik tegen meer punten aanloop dan laat ik het zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Origineel bericht van: Herbie65
Zojuist even voor je geprobeert en PIP met 2 x HD werkt prima.


Hier wordt gemeld dat het werkt? Misschien dat Herbie65 uit kan leggen hoe?


Volgens mij gewoon op een HD kanaal, dan PiP aanzetten.
(je hebt dan 2 x hetzelfde kanaal) en dan zappen naar een ander kanaal.
Maar ik kan het nu niet proberen, ik zit in het buitenland....

----

Clarke Tech ET9000 (Enigma2)

Topfield 5500 (in een doos in de schuur)

0,8W, 4,8E, 9E, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een Clarke Tech ET 9000 aangeschaft. Vandaag aangesloten op de Multytenne schotel met twin lnb.

De laatste Pli (19.12.2010 5:08) er op gezet.

Ik heb een paar problemen:

-mijn CD-kaart wordt niet herkent in de smartcard reader.

-de DVD speler werkt niet.

Waarschijnlijk doe ik iets fout. Mijn vorige ontvanger is een Clarke Tech HD6600SST.

 

 

Hoe schrijft de ontvanger de opgenomen bestanden weg, als 1 bestand of in een aantal bestanden van 1.5GB. Gecodeerd of ongecodeerd.

Bedankt voor jullie antwoord(en)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik cccam 2.21 downloaden. Via het plug-in menu kon ik alleen 2.09 downloaden.

De DVDspeler is te downloaden als applicatie en speelt dan van een netwerkdrive of usb drive dvd-iso's af en video_ts mappen.

Alleen bij mij worden ze geladen maar niet gespeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik kan zien is de download van de 19de een 2.0 beta versie, waarvan op de Pli home page wordt gezegd, dat je die beter niet kunt installeren.

 

Download en flash even de niet 2.0 versie van de 17de, die heb ik er vandaag opgezet en tot nu werkt deze prima met cccam 2.2.1 uit de apps download.

 

Wel even de softcam via het softcam menu starten na installeren.

 

Bij mij doet de DVD player plugin ook niets.

 

Pracht ontvanger trouwens deze ET-9000! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even over HDTV in PIP. Ik heb maar even een e-mail gestuurd naar de fabrikant om een antwoord te krijgen of HDTV in PIP hoort te werken en het volgende antwoord kreeg ik van ze.

 

Citaat:
Dear Sir,

 

PiP in HDTV is not possible. We don't know if it works in the future. That is a part of chip manufacturer ,therefore we are dependent from the chip manufacturer !

 

best regards

ct support team

 

Voor de mensen die geen Engels begrijpen, kort samengevat staat er dat HDTV in PIP niet werkt en ze ook niet weten of het in de toekomst gaat werken en dan een stukje dat ze daarvoor afhankelijk zijn van de chip fabrikant.

 

Persoonlijk vind ik het echt heel vreemd dat je een HD ontvanger ontwikkeld met PIP functie maar het niet mogelijk maakt dat HDTV werkt in PIP.

 

Het is ook jammer dat hier wordt gemeld dat HD in PIP werkt terwijl dat dus gewoon niet kan volgens de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...