Ga naar inhoud


[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic


Herbie65

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: OebeleUitMarum
hoe kan ik de nieuwe image flashen zonder mn instellingen weer kwijt te raken (of in ieder geval weer gemakkelijk terug)?


Google eens op "ET-9000 Control Centre" en je komt wel een download voor deze tool tegen (die er ook is als VU+ Duo Control Centre), waarmee je prima je settings naar en van je PC kunt sturen.

Gr
JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: LINKEY

HD pip is software restrictie van broadcom, het is in iedergeval een begin dat tot 720 al wel goed werkt.


Eerlijk gezegd vind ik dat totaal niet interessant dat het een restrictie van broadcom is. Clarke Tech heeft er voor gekozen deze chip te gebruiken, ze hadden gewoon een chip moeten gebruiken die die restrictie niet had. Om het nu af te schuiven op de chip leverancier vindt ik gewoon heel zwak van ze.

Meen je dat echt dat je het iedergeval al een begin vindt dat tot 720 al wel goed werkt? Ik vind dat onbegrijpelijk. Het is toch heel logisch dat als je een HD ontvanger met PIP maakt dat alle zenders dan ook in PIP werken? En je zegt een begin maar het kan net zo goed het einde zijn want nergens wordt gezegd dat uiteindelijk t/m 1080i ondersteunt gaat worden.


Origineel bericht van: LINKEY

Deep sleep recording werkt hier trouwens wel goed.
(Timer 10 minuten vooruit gezet in deepsleep gezet en 6 minuten later start de box op en opname begon, dit doordat opname standaard 3 minuten eerder begint dan de ingestelde opname tijd)


Ik heb net even een nieuwe timer gezet en de et9000 vervolgens in deep standby. Om 15:00 uur kan ik zeggen of het toch werkt maar toen ik de ontvanger de vorige keer in deep standby zette toen vroeg die of ik het zeker wist want er stonden opnames geplant en dat vroeg die deze keer niet dus dat is al anders dus wie weet werkt het nu wel bij mij. Laat het straks wel weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ontvanger gister binnen gekregen meteen een hd erin en de openpli van 24/11/12/ erop gezet cccam gedownload settings erin en kijken tot zover geen probleem, alleen met de tuners doorgelusd heb ik op somige zenders geen ontvangst haal ik de doorlus eraf dan werkt alles. moet wel zeggen dat het ding wel erg warm word hij staat naast een azbox die nog niet eens lauw word, maar overall mooi ding en zappen doet ie echt als een tierelier films afspelen werkt ook goed moet alleen nog de ondertitteling werkend krijgen iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DaVito
alleen met de tuners doorgelusd heb ik op somige zenders geen ontvangst haal ik de doorlus eraf dan werkt alles. moet wel zeggen dat het ding wel erg warm word

Ook ik heb ze doorgelusd, nog geen zender gezien die geen beeld had (afgezien van abo ;-) ) welke hebben geen ontvangst ?
erg warm heb ik (nog) geen last van, staat de gehele dag aan...
ik hoorde wel van de verkoper dat er evt wel een fan in kan.

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de settings van henksat uit de downloadlijst erin met doorlus geen 1hd 2hd 3hd 4 hd en zo nog meer 5 6 7 8 net5 wel

De warmte komt misschien omdat er een hd inzit de eerste dag kon je de electronica ruiken zo heet word de ontvanger, onder de hd kun je inderdaad een fan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik sta op het punt mijn DM7025+ te gaan degraderen naar de slaapkamer, en ben eigenlijk wel heel geintresseerd in deze Clarke ET9000. nu ben ik gewend met Barry Allan te werken, gaat dit ook werken op de ET9000?

 

 

ET 9000 / DM7025+ openpli

Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ET9000 toch aangeschaft, heel mooi beeld, tot nu toe weinig problemen, echter wel eens wat netwerk uitval maar ja hoeft niet aan de receiver te liggen. moet ik verder nog even uit zoeken. draait nu OpenPLI omdat dat ook op mijn DM7025+ ook lekker draaide. installatie ging vlotjes, maar moet wel het juiste OK knopje gebruiken om te flashen laugh

ET 9000 / DM7025+ openpli

Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

netwerk problemen zijn aardig op gelost. Oorzaak zat ws in de DHCP server van mijn modem/router (Vigor 2820). Deze deelt aan mac adres IP nummer uit. dit ging niet altijd even goed. Waar ik nog wel tegen aan loop is met DCC of FTP (filezilla) met het overdragen van grote hoeveelheden data dat de LAN adapter flipt en off-line gaat .. Belgische reset is dan nodig.

Heb op de ET9000 IP vast gezet ivm DHCP.

Wordt vervolgd..

 

ET 9000 / DM7025+ openpli

Astra 1 2 3 + Hotbird VisioSat BigSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tweakerd
Waar ik nog wel tegen aan loop is met DCC of FTP (filezilla) met het overdragen van grote hoeveelheden data dat de LAN adapter flipt en off-line gaat .. Belgische reset is dan nodig.

Zelfde probleem hier: meerdere ftp sessies tegelijkertijd, daarna aantal keren gehad dat netwerk weg was; ook restart netwerk if biedt geen soelaas, enkel herstart gehele machine...

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...