Ga naar inhoud


[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic


Herbie65

Aanbevolen berichten


  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die zul je in de meegeleverde E2 ook niet snel vinden....

 

Zet openpli erop (niet de 2.0 beta!) en in geen tijd draait hij prima met cccam 2.2.1.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jedeje
Die zul je in de meegeleverde E2 ook niet snel vinden....

Zet openpli erop (niet de 2.0 beta!) en in geen tijd draait hij prima met cccam 2.2.1.

Gr
JeDeJe


Ik zou wel de openpli2.0 gebruiken. Werkt zeer goed op de ET9000.
Er word gewaarschuwd dat het nog in alpha/beta fase is maar op de ET9000 werkt het super goed!!

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is interessante info, geen problemen zoals voor de DBtjes wordt gemeld?

 

Heb ergens gelezen dat cccam 2.2.1 (nog?) niet in de downloads voor de 2.0 beta zit, of is dat inmiddels ook achterhaalde info.

 

Ik zal vanavond dan ook eens de 2.0 beta erop zetten, ben benieuwd. Overigens loopt 1.0 bij mij nu ook prima.

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat er voor de dreamboxen wordt gemeld maar bij werkt alles goed.

 

CCcam 2.2.1 heb ik geïnstalleerd vanuit de downloads.

 

Heb ook 1.0 erop gehad en die draaide net zo goed als 2.0. De reden dat ik 2.0 erop heb is dat de ik begrepen heb dat de laatste driver updates alleen op 2.0 draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat er vtuner support is ingebouwd in de drivers van 16/12, houdt dat in, dat we eventueel ook op de ET-9000 gebruik zouden kunnen gaan maken van DVB-T sticks?

 

Gr

JeDeJe

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SoSa
Inderdaad draai hier ook openpli 2.0 en dat draait zonder problemen. Geloof zelfs dat de laatste driver update voor de et9000 alleen in openpli 2.0 zit.

Beste,

gisteravond ook (dacht ik) openpli 2.0 eropgezet via usb stick;
vraag: hoe kan ik zien welke versie geinstalleerd staat ?
Als ik systeem info wil doen krijg ik groen scherm plus reboot ;-)
via webtv lijkt het of ik een dm8000 heb (terwijl ik toch echt de et9000 download heb gepakt) ?
hoe zit dat bij jullie ?

Groeten, Oebele

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb je een plugin nodig die een aantal files backupped en met die zelfde plugin zet je het geloof ik weer terug op je nieuwe image maar heb dat zelf nooit gebruikt. Ik weet dat het in het VU+ forum wel eens voorbij is gekomen en waarschijnlijk werkt dat ook wel op de ET9000. Of het ook goed gaat van 1.0 naar 2.0 vraag ik me wel af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jeroend
Ondersteunt deze ontvanger ook deep standby recording zoals de vu+?


Net even voor je getest en nee dat werkt niet. Weer een minpunt voor deze ontvanger. Onbegrijpelijk dat ze niet hebben geleerd van de VU+ die had dat namelijk ook niet in het begin. Dat hebben ze in latere revisies opgelost. Gelukkig gebruik ik het niet maar dit is echt dom net zoals het geen HD in PIP.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SoSa
Origineel bericht van: jeroend
Ondersteunt deze ontvanger ook deep standby recording zoals de vu+?


Net even voor je getest en nee dat werkt niet. Weer een minpunt voor deze ontvanger. Onbegrijpelijk dat ze niet hebben geleerd van de VU+ die had dat namelijk ook niet in het begin. Dat hebben ze in latere revisies opgelost. Gelukkig gebruik ik het niet maar dit is echt dom net zoals het geen HD in PIP.


HD pip is software restrictie van broadcom, het is in iedergeval een begin dat tot 720 al wel goed werkt.

Deep sleep recording werkt hier trouwens wel goed.
(Timer 10 minuten vooruit gezet in deepsleep gezet en 6 minuten later start de box op en opname begon, dit doordat opname standaard 3 minuten eerder begint dan de ingestelde opname tijd)

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...