Ga naar inhoud


Pauzeren met gele knop


josjansen

Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden kun je met de gele knop van de afb niet meer pauzeren. Nu wil ik deze functie graag weer terug krijgen. Kan ik deze functie terug krijgen om b.v.in /usr/share/enigma2/keymap.xml een bepaalde regel aan te passen.Ik ben hier al een tijdje mee bezig, maar ik heb te weinig kennis om dit te doen.

et8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja vond dat ook handig omdat je dat op de dreambox ook zo gewent bent, en het correspondeerd met de skin.

Er waren echter gebruikers die vonden dat de knoppen zoals die op de vuduo ab aanwezig zijn moesten werken en toen is dat veranderd.

Misschien kun je met de multi quickbutton plugin iets doen?

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open PLi heeft de geavanceerde AB toegepast voor de VU, omdat die overeenkomt met de AB van de VU. De fabrikant heeft ten onrechte de eenvoudige AB toegekend, met allerlei dubbele knoppen tot gevolg.

Maar: als je de plugin "Multi Quick Button" even binnen haalt (via de online downloads), zie je een scala aan mogelijkheden om op eenvoudige wijze allerlei toetsen aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
Open PLi heeft de geavanceerde AB toegepast voor de VU, omdat die overeenkomt met de AB van de VU. De fabrikant heeft ten onrechte de eenvoudige AB toegekend, met allerlei dubbele knoppen tot gevolg


is daar dan een plausibele reden voor dat de fabrikant het zo ingericht heeft? of is die van de pot gepleurd? :D
ciao

Captain Of Her Heart

Double

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
is daar dan een plausibele reden voor dat de fabrikant het zo ingericht heeft?
Ik vermoed het wel: onkunde of onwetendheid....... iets anders kan ik niet verzinnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...