Ga naar inhoud


PGI 0.7.3 beschikbaar.


bellejt

Aanbevolen berichten

@bellejt,

In de pgi config staat standaard:

 

ASPECT_RATIO="pillarbox,14:9,panscan,widescreen,cinema"

BACKUP_DIR="/media/pgi-backup"

CI_INIT="yes"

CRON="no"

EPG_DATA_DIR="/media"

ETH_ADDR_LOW="none"

HDD_SLEEP="5"

MEDIA_CLEAN="no"

NFSD="no"

NFS_REC="no"

NFS_REC_PROTO="tcp"

NTP_SYNC="no"

PPPD_PEER="none"

SAMBA="no"

SKIN="default"

USB_MODEM="none"

WEBTV="no"

Ik gebruik de versie die ikbennico heeft gemaakt. Ik zie nergens waar de camd is geselecteerd. In de oudere versie staat het wel in de pgi.config.

gr

Plex

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even voor de duidelijkheid, de emu's zitten er niet meer ivm mogelijke juridische problemen (naar aanleiding van een claim in duitsland die flink geld gekost heeft waar je ook een paar boxen voor kon kopen...). Daarom heeft een onbekend iemand de addon v03 gemaakt voor het image wink

 

Je kunt na het installeren van de addon via de webif de cs pagina gebruiken om de emu's in te stellen en te configureren.

 

De regels die je nog in de pgi.conf hebt staan komen van je backup laugh en worden genegeerd bij het booten.

 

greetz,

Arvy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk alle opnames beken dus kon het downgraden beginnen, na even puzzelen had ik pgi 0.7.3 draaien, maar het formateren gaat compleet fout, hij ziet wel dat er een hardeschijf in zit, ook welk type, maar als ik de schijf opneuw heb geformateerd, dan is er nog steeds geen HDD.

Dit wel opgelost door eerst een dsg image er op te zetten, deze formateerd automatisch de schijf opnieuw, en daarna weer de pgi 0.7.3 er op, dan is de schijf er weer. Ra ra

 

maar ik hoop dat ik verder geen rare dingen meer tegen kom.

In iedergeval bedankt voor deze image

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vodka 0.7, door het HDD probleem teruggegaan naar cuberevo.r11834, toen was de schijf er weer, ook in de nieuwe PGI, maar als ik hem dan het formateer comando geef met in de pgi.conf, HDD_FS="ext2" regel, is de schijf weer weg. dus de lering is niet meer formateren

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arvy
Even voor de duidelijkheid, de emu's zitten er niet meer ivm mogelijke juridische problemen (naar aanleiding van een claim in duitsland die flink geld gekost heeft waar je ook een paar boxen voor kon kopen...). Daarom heeft een onbekend iemand de addon v03 gemaakt voor het image wink


@arvy

Dat raadsel is nu duidelijk.
Dacht even aan het pesten van n00b's lol.
Werkt prima door de addon van de onbekende.
Bedankt

p.s.
PGI verkoopt toch geen boxen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee haha, PGI verkoopt geen boxen lol

 

Je moet ook echt geld hebben om boxen te kunnen verkopen smile

 

En tsja noobs pesten... dat doen we niet.

 

Hoewel een PGI image gemaakt is zoals we het zelf het fijnste vinden. Dus soms halen we ook dingen weg en doen we het anders smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de pgi.conf file zit de optie om de nfsd server te starten doormiddel van de optie op yes te zetten, maar op de een of andere manier wil die niet starten met het opstarten van de box.

 

als ik pgi 0.6 erin zet, en die optie aan zet, dan start deze wel en kan ik verbinding krijgen vanuit een ander ipbox.

 

Hoe kan het dat de server niet opstarten en hoe los ik dit op, of kan ik zien waar het mis gaat.

 

groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Bij mij werkt deze image prima maar voegt niet zoveel toe aan de originele software. Het probleem bij mij is dat hij niet wil opnemen op de tweede tuner. Dus terwijl ik kijk naar de eerste tuner. Dat ging met de originele software ook niet. Naar aanleiding van een van de eerste berichten , waar werd opgemerkt dat er wel werd opgenomen van twee tuners heb ik deze image er op gezet maar de teleurstelling was groot toen ik merkte dat dit dus geen oplossing was. Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?

Heb trouwens een IPBox 9000

Nog even dit:wat me wel opvalt is dat mijn afstandsbediening nu heel langzaam werkt. Ik bedoel daarmee dat het lang duurt voordat een commando van de ab doorkomt.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je als je 1 kanaal opneemt, wel de mogenlijkheid om alle zenders door te zappen, of wel, heb je tunner 1 gekopieerd naar tuner 2?

kan je wel 2 "free to air" kanalen op nemen op verschillende transponders?

wat staat er in jouw "var/keys/ newcamd.list?

Ik gebruik ook deze image op 2 verschillende IPboxen 9000 en kan zonder problemen 2 gecodeers kanalen opnemen en 1 gecodeers(beperkt) kijken.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...