Ga naar inhoud


PGI 0.7.3 beschikbaar.


bellejt

Aanbevolen berichten

Hmmm Doet me ineens ergens aan denken .Daar moet ik eerst even mee aan de slag.De bestandjes zijn meestal maar klein , enkele minuten wat me al verbaasde want dat klopte niet i.v.m. de opname.

Ik kom er nog op terug .

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat ik me nu afvraag: in het menu staat Post descramble en Auto descramble .Als ik Post descramble aanzet krijg ik wel een opname alleen als ik dan de opname wil bekijken dan gaat de box eerst decoderen en dat duurt even. Is dit juist ? Ik bedoel moeten deze opties aan staan om een opname te krijgen?

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij staan ze allebei uit.Dan zie je wel een teken dat de opname gecodeerd is maar ze staat gewoon onversleuteld op je HDD.Ik werk wel met een g* mm* kaart in en kaartlezer voor de hollanders.Op FTA kanalen heb ik ook geen problemen.

 

Indien je wil stuur ik een backup file van mij door.Zet deze in media/pgi en dan via script restore doen.Ik heb een ipbox 9000HDplus.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die file aan mij wilt sturen graag.

Ik zie hem wel via PB. Ik krijg alleen een opname als er 1 aan staat . Misschien dat het met jouw file wel wil.

Alvast bedankt daarvoor.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een emu gebruikt die dual decoding ondersteund, dan moet je postdescramble helemaal uit hebben staan. Post descramble en auto descramble is alleen maar bedoeld voor mensen die een CI module gebruiken.

 

Omdat een CI module maar 1 kanaal tegelijkertijd kan decoderen, wordt een 2e opname gecodeerd opgenomen. De post descramble gaat de opname dan later decoderen, dit moet binnen de geldigheid van de huidige periode gebeuren (geen idee of ik zo duidelijk ben) anders kan de kaart hem niet meer decoderen. In de nieuwe PGI 1.0 hebben we het er maar gewoon uitgesloopt laugh.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arvy: ik gebruik geen emu .Ik gebruik op de IP box een Aston dual cam met een CanalDigitaal kaart . Dus zou die moeten werken met 1 kanaal kijken en 1 kanaal opnemen.

Ik begrijp het nog steeds niet helemaal maar ga even kijken wat hij doet met de file van Bellejt.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

De file van Bellejt veranderd helaas niets aan het opnemen dus helaas pindakaas. Echter ik heb nu beide opties aanstaan : Post descramble en Autodescramble en het opnemen gaat nu perfect.

De ( gedecodeerde ) files staan klaar om bekeken te worden.

Dus wat mij betreft werkt dit prima. Weet echter nog steeds niet waarom dit zo werkt . Op mijn Topfield werkt dit probleemloos.Daar worden de films etc. gewoon opgenomen en kan ik ze later bekijken . Tijdens het bekijken decodeerd de Topfield deze files. Je moet ze

wel bekijken in de geldigheids termijn van de CanalDigitaal kaart. Ik gebruik dan een klein progje waarmee ik de files 's nachts decodeer zodat ik geen last heb van de geldigheids duur.

Wat ik jammer vind dat de optie Autodescramble en Postdescramble dan verdwijnen in PGI 1.0 zoals Arvy zegt . In mijn geval zou ik dan dus versie 0.7.3 blijven gebruiken.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de dgs software geen dual decoding op 1 cam ondersteund, je moet tenslotte de cam toch nog aansturen.

 

 

Over de reden waarom ik overweeg om het forum te verlaten is simpel: de aanpassing van de boardregels van gisteren, het doorgeven van ip-adres en email adres is een inbreuk op mijn privacy, dat kan niet zonder tussenkomst van een rechtbank. Niet dat ik ooit auteursrechtelijk materiaal zou plaatsen, maar het gaat mij om het principe.

 

Als iedereen dit zou gaan doen is het einde zoek in Nederland en de rest van de wereld. En dan wordt het power to the auteursrechten maffia. Dus sat4all lijkt daar ook al voor te zwichten, net als de franse overheid bijvoorbeeld. Ik wil daar niet aan mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik me maar eens moet gaan verdiepen in het draaien van emu's en dergelijke.

 

Wat betreft de nieuwe boardregels geef ik je gelijk , ik ben er zelf ook nog niet uit. Ik vind het wel kinderachtig van Sat4all om deze regels door te voeren .Zou graag willen weten van wie en waarom ze dit doen.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arvy

Over de reden waarom ik overweeg om het forum te verlaten is simpel: de aanpassing van de boardregels van gisteren, het doorgeven van ip-adres en email adres is een inbreuk op mijn privacy, dat kan niet zonder tussenkomst van een rechtbank. Niet dat ik ooit auteursrechtelijk materiaal zou plaatsen, maar het gaat mij om het principe.

Als iedereen dit zou gaan doen is het einde zoek in Nederland en de rest van de wereld. En dan wordt het power to the auteursrechten maffia. Dus sat4all lijkt daar ook al voor te zwichten, net als de franse overheid bijvoorbeeld. Ik wil daar niet aan mee doen.


Niet dat ik veel berichten plaats, maar ik geef je groot gelijk arvy. (ik denk om hetzelfde te doen)
Ik dacht dat het met een nieuwe eigenaar wat gezelliger zou worden, maar nu ik het lees van jou komen we van de regen in de drup.

Nico
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even één opmerking : Arvy : is het niet aan te raden om dual cam ondersteuning in de nieuwe PGI 1.0 op te nemen ?

Dit zit ook in Enigma 2 voor zover ik weet . Ik heb een AAF enigma 2 image uit geprobeerd en daar werd het wel ondersteund . Dat was trouwens ook het enig goede aan deze image . Verder was hij om te huilen zo slecht.Ook omdat je zegt dat Post en Auto Descramble niet ondersteund worden .

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee, op zich is het een goed idee, maar geen van ons heeft een cam (misschien dat iemand nog een diablo heeft liggen ergens) en al helemaal geen dual cam.

 

Dit wordt dus een onmogelijke klus.

 

Overigens zijn we niet van plan om nog nieuwe features in 1.0 in te bouwen, we moeten nog 1 heel hardnekkige bug oplossen en daar zijn we volop mee bezig (krijgen hem alleen maar niet te pakken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik begrijp wel dat jullie werken met zelf gefabriekte kaartjes die in de cardreader van de box zitten maar dan nog begrijp ik niet hoe bij jullie het wel werkt. Ik bedoel dus opnemen op tuner 2 en gelijktijdig kijken naar een andere zender op tuner 1. Moet , zoals ik al zei , me maar eens gaan verdiepen in kaartjes en keys en wat er nog meer aan te pas komt.

GROETEN ANTON

 

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...