Ga naar inhoud


[DM800HD] OpenPLi-2.0-beta-dm800 en enigma2-skin-hd-glass14_3.05s


mobieltje

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Waarom in 4 stukken? Kan iemand misschien de hele ipk op het PLi-forum posten?

Ik kan hem ook niet op de download server zetten want het format is incorrect...

het zal met enigma2-plugin-skins-.... moeten beginnen om hem te kunnen zien in de download lijsten!!!


Hij staat in het hdglass draadje

Meega

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Waarom in 4 stukken?


Omdat de plugin te groot is om hier te kunnen posten, waarom denk je dan dat ik verwijs naar Google om hem te doenloaden.
Gewoon de zipfile uitpakken dan krijg je dit: enigma2-skin-hd-glass14_3.05s_mipsel.ipk

Maak van de 3.05 -> 306s en klaar is kees.

Grts
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik inmiddels gedaan hoor, heus wel begrepen ;-) maar de ipk heeft nog een iets foute format. Ik kan hem wel aanbieden in de feed, maar dan zal iedereen via telnet hem met opkg moeten installeren omdat de file en in de file ook de ID in de ipk niet begint met enigma2-plugin-skins

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Waarom in 4 stukken? Kan iemand misschien de hele ipk op het PLi-forum posten?


Staat ie al een paar dagen door mij gepost.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was Engels hoor en geen Limburgs!

 

En sorry hoor, ik ben namelijk met verschillende talen door elkaar bezig... Nederlands, Engels, Duits en Limburgs.... dan gaat dat wel een mis.

 

Maar ik neem aan dat de meesten het bovenstaande bericht wel begrijpen. Behalve metoo... die dacht dat het Limburgs was laugh (LOL)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

En sorry hoor, ik ben namelijk met verschillende talen door elkaar bezig... Nederlands, Engels, Duits en Limburgs....


Ik wist niet dat Limburgs een taal was? Is toch gewoon een van de vele onverstaanbare dialecten die ons land rijk is?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...