Ga naar inhoud


Hoe worden de geplaatste berichten geteld ?


amrabed

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd hoe op sat4all de nummering van de geplaatste berichten worden bijgehouden?

 

Ik merkte laatst op dat ik een bepaalde bericht had geplaatst en bij mijn bericht was dit aangegeven met een bepaalde berichtnummer(Aantal berichten), even later heb ik weer gereageerd op een ander bericht en dit bericht had het zelfde berichtnummer als die er voorheen.

 

Vandaag zag ik het weer de een voor laatste bericht was 238 en de laatste had weer dezelfde nummer "238", ben ook benieuwd welk nummer dit bericht krijgt?

 

Dit is wel door genummerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het aantal berichten dat aangegeven staat is altijd het totaal aantal berichten die je gemaakt hebt. Het is dus niet zo dat bijvoorbeeld bij het ene bericht 200 staat en bij een ander bericht 201. Op het moment dat je ergens iets post, wordt overal bij je naam de teller met 1 verhoogt.

 

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

krijg je niet eerst een topic van ik ben feedhunter af hoe kan dat nu wel weer over de telling van het aantal berichten die iemand neertikt,wat moet je het uitmaken hoeveel je er neergezet hebt,voormijn part is dit mijn eerste, als je maar van die hoeveelheid 25% iemand anders geholpen hebt,en dat is veel belangrijker

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen me te herinner dat de 'teller' soms een beetje achterloopt. We huren daar een Chinees voor in die het allemaal bijhoudt, maar helaas heeft de beste man soms pauze, om zijn bakje noedels leeg te eten. Hier zijn we het niet helemaal mee eens maar ja, hou het maar eens tegen......

 

wink

 

Ontopic, de teller is geloof ik niet altijd realtime. Verder tellen verwijderde berichten ook niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
Ik ben benieuwd hoe op sat4all de nummering van de geplaatste berichten worden bijgehouden?

Ik merkte laatst op dat ik een bepaalde bericht had geplaatst en bij mijn bericht was dit aangegeven met een bepaalde berichtnummer(Aantal berichten), even later heb ik weer gereageerd op een ander bericht en dit bericht had het zelfde berichtnummer als die er voorheen.

Vandaag zag ik het weer de een voor laatste bericht was 238 en de laatste had weer dezelfde nummer "238", ben ook benieuwd welk nummer dit bericht krijgt?

Dit is wel door genummerd.


Heeft dat ook niet te maken in welk land je woont ??

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...