Ga naar inhoud


sky duitsland +intern sharen


Aanbevolen berichten

Ben een beetje aan het exsperimenteren, met orginele kaart sky duitsland voorheen premieres.

 

Deze kaart draaid uitstekend op CCcam en ik krijg hem niet aan de gang op de gbox 2.25

mijn vraag luid,

wat doe ik fout of wat zie ik over het hooft

 

Met vriendelijke groet,

De Visser

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Even zonder je vraag te kunnen beantwoorden... Waarom wil je hem met een andere emu laten werken? Met CCCam kun je ook prima intern delen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ik denk dat hij het automatisch, zonder aanpassingen in configuratie had moeten doen met gbox. Waarom moet ie per sé werken met gbox ipv CCCam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik wil is dat sky ook word aangestuurd naar de andere kamers in mijn huis, dus met oscam gaat die de kaart uit lezen en hij werkt op de vu+duo die ik in mijn kamer heb staan met oscam en vervolgens naar de slaapkamer sky kan kijken met gbox.

(sky uk nds werkt wel op gbox)

 

Gaat dat zo werken,

 

Vriendelijke groet,

de visser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: devisser
wat ik wil is dat sky ook word aangestuurd naar de andere kamers in mijn huis, dus met oscam gaat die de kaart uit lezen en hij werkt op de vu+duo die ik in mijn kamer heb staan met oscam en vervolgens naar de slaapkamer sky kan kijken met gbox.
(sky uk nds werkt wel op gbox)

Gaat dat zo werken,

Vriendelijke groet,
de visser


Is geen probleem, Oscam werkt prima op de vu+duo. Nog een ander voordeel is dat je de beide tuners kunt gebruiken, met Gbox werkt dit niet.
Ik zou de UK kaart ook in de vu+duo zetten, dan ben je helemaal vrij in het te kiezen protocol.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me dat op dit forum weinig of geen informatie gegeven kan worden op de gewenste configuratie, aangezien deze in Nederland (bijna) niet voorkomt.

 

Ik betwijfel ook of gbox de nodige kaartupdates doorlaat, dacht het niet.

 

Als enige tip kan je verwijzen naar een duits forum waar de laatste updates van oscam zijn te vinden en worden besproken, google: streamboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oscam kun je idd vinden op het Streamboard forum. Voor een Gbox connectie zul je de server config file even moeten bewerken.

 

Code:
# remote gbox reader [reader]label    = remote3protocol = gboxdevice   = 192.168.0.4,34567,45678account  = login3,password3group    = 3caid     = 0300 

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...