Ga naar inhoud


vraag over Sky deutschland


Bari

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik weet niet zeker of het hier goed staat maar ik zal de vraag toch stellen,

 

ik overweeg om Sky Deutschland te nemen en wil dan graag de sportkanalen erbij maar weet iemand toevallig wat er op sky sports 1 hd en sky sports 2 hd word uitgezonden ?

 

ik zag net ergens dat het bundesliga was, maar is dat live ook zo ? indien dat zo is hoef ik nl geen bundesliga kanalen te hebben maar kan ik de andere sky sports kanalen nemen en dan zie ik evengoed de bundesliga, of ben ik nu helemaal abuis ?

 

alvast bedankt,

 

Bari

Link naar reactie
Delen op andere sites


yep is als extra in HD moet je een HD abonnement kiezen (voorlopig blijft SD ook nog mogelijk)

 

de actie is nog gaande voor een HD abonnement en kan heel veel geld schelen

Citaat:
Abo für 35€/Monat ( voll Abo + HD)

of

Citaat:
Ihr Sky Paket:

WELT + FILM + SPORT + BUNDESLIGA 54,90 €

 

weitere Kanäle / Pakete:

WELT EXTRA

 

 

12 MONATE 20€ GUTSCHRIFT

 

 

BEATE UHSE

 

 

75 € GUTSCHRIFT

 

 

HD WELT + HD FILM + HD SPORT 5,00 €

 

er zijn massa's links over die actie op internet

 

ciao

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Abonnementen zijn alleen mogelijk met een Duits adres. Voordeel:Maandelijks kosten die te overzien zijn.

 

Anders ben je verplicht om een Prepaid pakket aan te schaffen.Nadeel:Een flinke uitgave ineens.

 

Voor zenderinfo kijk je even op sky.de

 

 

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.sky.de/web/cms/de/abonnieren-paket-info.jsp

http://www.sky.de/web/cms/de/tvguide.jsp

http://www.sky.de/web/cms/de/sport-media...id=739491254001

 

http://www.sky.de/web/cms/de/senderdetail-153-sky-sport-hd.jsp

http://www.sky.de/web/cms/de/senderdetail-168-sky-sport-hd-2.jsp

 

Origineel bericht van: Merkedesch
Abonnementen zijn alleen mogelijk met een Duits adres. Voordeel:Maandelijks kosten die te overzien zijn.

 

Anders ben je verplicht om een Prepaid pakket aan te schaffen.Nadeel:Een flinke uitgave ineens.

 

 

 

Gr.Merkedesch

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Tonskidutch
dat is logisch...
anderzijds is een abonnement via een stroman winkel reteduur.

je moet slim zijn qua abonneren, liefst via een duitse vriend.
die krijgt de tweede kaart
en kan je dat 1:1 verzorgen

ciao


Misschien niet voor iedereen zo logisch.

Ik heb ooit in het begin een prepaid aangeschaft via smartcard24 die is gevestigd in Duitsland en was geen Euro duurder uit als met het abonnement wat ik nu heb...Enigste nadeel is dat je het pakket niet kunt verhogen...En ik heb ook een keer de update gemist maar na te hebben gebeld met de shop had ik binnen het uur weer beeld!!!
Dus niet iedere webshop is een "afperser" de duitse shops krijgen gewoon hun provisie via Sky en hoeven dit niet op de consument te verhalen.

Ik heb ook mijn abbo via een kennis lopen nadeel is toch wel dat je er meteen 15mnd aan vast zit!!Tevens wordt het abonnement iedere keer verlengd met een jaar!!En is NIET per maand opzegbaar!!!

En de Duitse "vriend" moet wel over een duitse rekening beschikken!!En geloof me er zijn hier zat Nederlanders die zich over de grens vestigen maar de bank in Nederland hebben!!

Dus info genoeg geloof ik nu..

Succes,

Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoelde eigenlijk dat met "logisch" het zo; je 12 maanden + opzegtermijn moet vooruit betalen.

 

dergelijke afspraken kun je ook niet wegens risico, op kosten van die vriend z'n schouders laden.

je weet wat je krijgt en betaald daarom al een jaar vooruit

dat geld moet je hebben liggen.

 

let wel...

die acties kunnen na zo'n 12 Monaten als je niet tijdig informeert over de nieuwe contractduur en prijs komend jaar 2012 en/of opzegt heel veel meer gaan kosten.

 

wijzigingen in contract zijn enkel reden tot opzeggen=kündigen

 

 

I Smashed Your Phone - Kincaid Remix

Blancmange

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Racingbert

Ik ben al een tijdje opzoek naar een prepaid kaart voor Sky Germany. Weet er iemand een online shop waar ik er nog kan vinden. Waar ik ze vroeger bestelde heeft ze niet meer. Ik heb geen Duitse vrienden waar ik het anders kan regelen cry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Racingbert
Ik ben al een tijdje opzoek naar een prepaid kaart voor Sky Germany. Weet er iemand een online shop waar ik er nog kan vinden. Waar ik ze vroeger bestelde heeft ze niet meer. Ik heb geen Duitse vrienden waar ik het anders kan regelen cry


Volgens mij zijn ze hier mee gestopt..Al mijn vroegere relaties kunnen ook geen prepaid's van SKY meer regelen??

Misschien een gezocht advertentie plaatsen in gezocht / te ruil /te koop gevraagd sectie?

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Racingbert

Ik heb er verschillende gecontacteerd, maar telkens een negatief antwoord of totaal geen antwoord. Het is wel zo dat ik het hd pakket wil hebben, en niet de standaard pakketten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...