Ga naar inhoud


abonnement voor korte periode?


Gast Kitte

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum.

 

Wij willen een schotel+receiver van iemand overnemen voor bij de caravan. Aangezien wij maar hooguit 3 a 4 weken per jaar op vakantie gaan is het erg duur om daarvoor een heel jaar abonnementskosten te betalen.

 

Weten jullie of het mogelijk is om een abonnement af te sluiten voor de weken dat je op vakantie bent? Of anders voor bijvoorbeeld een kwartaal...

 

Ik hoor het graag van jullie.

Een heel jaar betalen voor 3 a 4 weken kijken is natuurlijk gekkenwerk.

 

Gr.

Kitte

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt,

Maar het recreatie-abonnement is voor een halfjaar.

Da's dus wel goedkoper maar nog steeds 5 maanden teveel.

 

En hoe kom ik er achter of iemand een 2e card wil aanschaffen voor 1 euro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een extra kaart + ci module kost 79,- + activering kosten kom je op rond de 100 euro.

De eigenaar van de tweede kaart kan alleen de eerste abonnement houder zijn.

De tweede kaart kan dus wel overgenomen worden mits je ook de eerste kaart overneemt.

Maar dat is vast niet jouw bedoeling..

 

Ik moet echter mijn bericht over de 1 euro abonnementen terug nemen.

Volgens de site van CanalDigitaal is een 1 euro abonnement mogelijk als het eerste abonnement minimaal het basis pakket heeft.

 

Citaat:
Indien u in het bezit bent van meerdere smartcards, die allen op uw naam en hetzelfde adres geregistreerd staan, en u heeft op een van uw smartcards het Basis-pakket, dan komt u in aanmerking om op een 2e of 3e smartcard het SetTopBox-pakket te ontvangen tegen een gereduceerd tarief.

 

Heeft u op een van uw smartcards een Familie-pakket, dan komt u in aanmerking om op uw 2e of 3e smartcard het Familie-pakket met korting te ontvangen.

 

Heeft u op een van uw smartcards een Entertainment- of Top-pakket, dan komt u in aanmerking om op uw 2e of 3e smartcard het Entertainment-pakket met korting te ontvangen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij er inderdaad om dat ik voor mijn vakantieperiode een kaart kan huren/lenen van iemand.

 

Dus als je iemand kent...

 

Omgeving Hoorn - Amsterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik een schotel en receiver heb... hoef ik dus alleen nog maar een kaart te "lenen" om tv te kunnen kijken?

 

Of moet ik mezelf nog registreren ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de kaart geregistreerd is hoeft dat niet.

Overigens is er ook nog een optie om alleen NL 1, 2 en 3 te kijken, dan betaal je geen abonnementskosten. Wellicht is dat voldoende voor de vakantie. En ben je alleen benieuwd naar het nieuws dan is er nog BVN die zelfs ongecodeerd Nederlandse en Vlaamse programma's uitzendt.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...