Ga naar inhoud


Windows Vista opnieuw instaleren?


columbo

Aanbevolen berichten

ik heb nu alle update's uitgevoerd,en een scan met M security Essentials.uit gevoerd ,en VLC media player geinstaleerd en Adobe reader.alles werkt weer prima,alleen het Email prog van Het-Net,daar kan ik niet op inloggen daar de Laptop niet van mij is,wel heb de papieren van Het-Net erbij gehad maar waarschijnlijk heef hij de naam en wacht woort veranderd.Ik zal hem voorstellen Gmail te nemen,is makkelijker en overzichtelijker,en een pictogram dat blauw word als er nieuwe berichten zijn.Die vriend van wie de Laptop is,is niet zo handig met PC's.De fout die hij gemaakt had was dat er een Norton anti virus scan was geinstaleerd deze was maar 90 dagen geldig,en daarna moet je 59USD per jaar betalen,dat is veel geld dus.Dus heeft hij al die tijd na het verlopen van die 90 dagen onbeschermd op Internet gezeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: columbo
ik heb nu alle update's uitgevoerd,en een scan met M security Essentials.uit gevoerd ,en VLC media player geinstaleerd en Adobe reader.alles werkt weer prima,alleen het Email prog van Het-Net,daar kan ik niet op inloggen daar de Laptop niet van mij is,wel heb de papieren van Het-Net erbij gehad maar waarschijnlijk heef hij de naam en wacht woort veranderd.Ik zal hem voorstellen Gmail te nemen,is makkelijker en overzichtelijker,en een pictogram dat blauw word als er nieuwe berichten zijn.Die vriend van wie de Laptop is,is niet zo handig met PC's.De fout die hij gemaakt had was dat er een Norton anti virus scan was geinstaleerd deze was maar 90 dagen geldig,en daarna moet je 59USD per jaar betalen,dat is veel geld dus.Dus heeft hij al die tijd na het verlopen van die 90 dagen onbeschermd op Internet gezeten


HetNet kun je volgens mij gewoon gebruiken in Outlook Express, Windows Live Mail en Outlook. Alswel Thunderbird en wat er nog meer aan mail clients beschikbaar zijn wie smtp en pop accounts kunnen gebruiken.

Hij heeft de username niet veranderd, want dat is niet mogelijk. Wachtwoord wel.

Wat je nu met G-Mail wilt gaan doen kan dus ook met zijn HetNet account, in welk programma wil je G-Mail gaan gebruiken?

Enigste voordeel van G-Mail t.o.v. zijn KPN account is dat hij GMail overal ter wereld zal kunnen gebruiken middel zijn mail client terwijl HetNet geen toegang zal verlenen naar hun smtp servers vanuit het buitenland. Hij kan dan nog wel via netmail werken, zoals hij denk ik tot nu toe heeft gedaan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...