Ga naar inhoud


Dreambox icm Vonets Wifi bridge


petry

Aanbevolen berichten

Ben benieuwd, of er iemand ervaring heeft met een dreambox icm Vonets Vap11g Wifi bridge.

Wat zijn hiervan de bevindingen , en maakt het app waar wat men beloofd.

 

Specification:

1 10/100 base Ethernet cable header;

1 DC-2.0 female power port for power in;

1 DC-2.0 male power port for power out;

Input Voltage: DC5V-15V;

Consumed Power: Less than 1.5W;

Transmission Distance Indoor: 30m

 

Naar wat ik eruit begrijp, kan deze tussen de voeding van een 500 geplaatst worden. :D

 

Greetz Petry.

Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar dit was toch ook je vraag?

 

Citaat:
Naar wat ik eruit begrijp, kan deze tussen de voeding van een 500 geplaatst worden.

 

Ja die kan je tussen de voeding plaatsen, de link met foto´s mag ik hier niet plaatsen, maar als je zoekt via Google op "Vap11g" kan je ook de foto`s bekijken van een DM500 en een DM800.

(Bij de DM800 wordt de USB aansluiting gebruik voor de voeding)

Verder zijn er (denk ik) niet veel mensen die dit ding gebruiken, is vrij duur en moeilijk te krijgen hier in NL.

 

Als je je DM500 draadloos wil aansluiten, heb ik wel iets te koop voor je, daarop zitten zelfs twee netwerkaansluitingen op: klik hier

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

hallo zijn er nog verdere ervaringen met deze stik Vonets Vap11g

voor de dreambox 800SE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

die vonets werkt perfect met een dreambox.heb een wifi 3G router geplaatst tussen db en pc,en kon perfect file's overzetten.

werkt ook voor intern delen.die vonets is perfect verkrijgbaar,maar de link mag ik niet plaatsen.

ps:werkt niet voor venton hd200.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt voor jou goede mededeling voor dit draadloos toestelletje Vonets Vap11g

ik zal nader kihjken of ik er mij zo ene aanschaf

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een vraagje

werkt dit ook op een openbox S10

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...