Ga naar inhoud


Oude bootlogo blijft in beeld bij veranderering van bootlogo.


Loui (K)

Aanbevolen berichten

Als ik mijn bootlogo verander blijft eerst even de oude Pli logo en later schakelt hij pas de nieuwe logo in.hoe krijg ik die Pli Bootlogo weg?zodat de nieuwe gelijk in beeld komt.Ik verwijder in de map share bootlogo.mvi en kopieer daar mijn nieuwe bootlogo.mvi rechten 777,maar dit helpt niet.Ik gebruik nu Open Pli 2.0-beta.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee dit bedoel ik niet, Ik bedoel als ik de bootlogo verander dan krijg ik eerst nog het orginele pliopstatscherm te zien. Even later schakeld hij pas over naar de bootlogo die ik erin heb gezet.Nu is mijn vraag waar staat deze Plifoto in de Image?

Bij versie 1 ging hij direct naar de nieuwe nu niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
De bootlogo staat hier:

/usr/share/bootlogo.mvi

je moet een mvi maken. een jpg zal niet werken.

Dat weet ik dat heb ik ook zo gedaan. ik heb bootlogo.mvi veranderd maar toch komt bij het opstarten toch nog eerst de Pli logo en even later pas die ik erin heb gezet.ergens wordt er een foto ingelezen die niet veranderd wordt.En dat is alleen in OpenPli 2.0. bij OpenPli 1.0 had ik dit niet.Ik gebruik deze bootlogo nog in jpg maar is ook in mvi

post-6488-1318261719,1398_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het hier getest op een DM800HD-se en het werkt perfect kan ze gewoon aanpassen

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Muts
heb het hier getest op een DM800HD-se en het werkt perfect kan ze gewoon aanpassen

Heb je OpenPli 2.0? en heb je dan niet eerst wanneer je opnieuw opstart eerst nog 10 sec het OpenPli logo dan valt het scherm op zwart daarna de nieuwe logo.Bij Open Pli 1.0 was er direct de nieuwe logo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar eens in de map /boot, daar staat ie.

 

Mogelijk als je nu kijkt lijkt het alsof deze map leeg is, maar dat komt omdat deze nog niet gemount is.

Even via telnet dit geven: mount -t jffs2 /dev/mtdblock2 /boot

Dan zie je de inhoud van de map boot wel.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henksat
Kijk maar eens in de map /boot, daar staat ie.

Mogelijk als je nu kijkt lijkt het alsof deze map leeg is, maar dat komt omdat deze nog niet gemount is.
Even via telnet dit geven: mount -t jffs2 /dev/mtdblock2 /boot
Dan zie je de inhoud van de map boot wel.


Dit is precies wat ik zocht,Ik deze bootlogo.jpg verwisseld met die ik heb en nu start hij wel zo ik het wil.Bedankt Henksat toppie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...