Ga naar inhoud


SkyStar S2 USB probleem


zuiden

Aanbevolen berichten

Wie heeft ervaring met deze ontvanger en wel met welke CI

module kan ik de Secakaart(orange) gebruiken.

Ik heb de CanalDigitaalcam(met wereldbol)en de MatrixReloaded met Ucas3 geprobeert maar beide worden niet gezien.

Ik werk met Windows XP en Progdvb.Ook met DvbviewerPro werkt het niet.

Of is de Smargocardreader een oplossing in combinatie met

Poormanscam?

Ik vraag dit om te voorkomen dat ik nogmaals een CIcam koop

waar ik dan niets aan heb.

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor DVBViewer moet je wel wat extra's installeren:

 

Citaat:

Install the CI/Remote support for Technotrend and MS C runtime via start menu > programs > DVBViewer > Support > Modify DVBViewer Pro.

 

Kortom, installeer de CI/Remote support en je zou bij View Cam nu wat moeten zien. De standaard Canal Digitaal cam zou moeten werken met de Skystar 2.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dvbviewpro (gekocht) en geïnstalleerd,en ik had beeld met de ci van canal digitaal of TVV,en beide kaarten werkten smile ,behalve de vrt's.

toen ik via de ccam versie het deed naar mijn home server,had ik beeld,maar het hikte.toen heb ik een zwaardere laptop aangeschakeld,en het beeld was voortreffelijk.

wel was het beeld sterk afhankelijk wat je anders deed binnen het netwerk en (ik begrijp het niet)wat andere pc's zware i'net zoals voip deden.laat ik DUIDELIJK zijn,het is LAN sharing!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...