Ga naar inhoud


Viseert Telenet TVV-gebruikers?


alleyoop

Aanbevolen berichten

Ik heb ook eens zitten rekenen en indien m'n huidige shake ophoud te bestaan, nemen we gewoon Comfortnet en Freephone als aparte onderdelen samen (dus geen shake meer). Dat komt op ong 3 eur/mnd meer zonder optie Freephone Europe maar dat laatste gebruikten we zelden.

Hun rommel van digitale tv komt hier niet meer binnen en hun nieuw paradepaardje Yelo is klein bier tegenover onze slingbox op onze Topfield 7710 en live streaming Vu+ op iPad.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Saterke
nemen we gewoon Comfortnet en Freephone als aparte onderdelen samen (dus geen shake meer). Dat komt op ong 3 eur/mnd meer zonder optie Freephone Europe maar dat laatste gebruikten we zelden

Pas maar op, indien je nu Expressnet of Turbonet hebt en je stapt over naar Comfortnet, dan wordt dit als een downgrade gezien en dan betaal je éénmalig 50 euro administratieve kosten whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik blij dat ik ze buitengekegeld heb vorige zomer nadat ze alweer het analoge zenderaanbod verkleinden...

 

lang leve de telecomwet; tenminste een opzeg die correct verlopen is :D en er enkele euro's terug in eigen kas beland zijn

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben telenet klant van 1999, nu opgezegd. Ik zal scarlet proberen 46 euro

internet z limiet 25 down en 3,5 upload max + tel optie 24h en nummerherkenning. Geen kosten v installatie en modem. Ik weet dat het helaas ook van Belgacom is.

Ik vind deze prijzenpolitiek erover. Voor mijn email heb ik bij onecom een domein genomen, ik weet het dat kost iets maar dan zijn we echt vrij. Als er volgend jaar iets beter is dan ben ik weer weg. Een trouwe klant wordt toch niet beloond. Het wordt tijd dat een emailadres ook overdraagbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk loopt alles naar wens, maar ik vrees dat er niets boven het origineel gaat (belgacom dus spijtig genoeg)...

In een mobistar speciaalzaak werd mij recentelijk nog verzekerd dat belgacom helemaal niet vlot meewerkt aan het overdragen van vaste nummers voor mobistar telefonie! Waarom zouden zij voor scarlet toegeeflijker worden?

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wied
hopelijk loopt alles naar wens, maar ik vrees dat er niets boven het origineel gaat (belgacom dus spijtig genoeg)...
In een mobistar speciaalzaak werd mij recentelijk nog verzekerd dat belgacom helemaal niet vlot meewerkt aan het overdragen van vaste nummers voor mobistar telefonie! Waarom zouden zij voor scarlet toegeeflijker worden?


Ik ben zopas overgeschakeld naar scarlet one zonder tv. Moest ook mijn vast nummer overdragen naar scarlet en belgacom heeft helemaal niet moeilijk gedaan. Binnen de 4 dagen was telefonie in orde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zopas overgeschakeld naar scarlet one zonder tv. Moest ook mijn vast nummer overdragen naar scarlet en belgacom heeft helemaal niet moeilijk gedaan. Binnen de 4 dagen was telefonie in orde.

 

Dan zijn zij inderdaad (in uw geval) toegeeflijker voor scarlet dan voor mobistar...

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wied

In een mobistar speciaalzaak werd mij recentelijk nog verzekerd dat belgacom helemaal niet vlot meewerkt aan het overdragen van vaste nummers voor mobistar telefonie! Waarom zouden zij voor scarlet toegeeflijker worden?


Omdat Mobistar echt concurrentie is van belgacom en Scarlet een dochterbedrijf van Belgacom misschien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

...gewoon de service die bij Mobistar ver te zoeken is...

 

Ik vrees dat U gelijk heeft, bovendien blijft het verdacht lang stil rond het "starpack" van mobistar! Al bij al dan geen succes misschien?

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik heb een shake met internet & telefonie bij telenet.

Volgens mij blijft het huidige abonnement gewoon doorlopen zolang je niets aanpast of aanvraagd.

 

Indien ik wordt verplicht om een ander pakket te nemen dan zal ik ook naar een andere provider gaan.

Ik denk wel niet dat ze dit gaan voorstellen.

Ze zullen dan veel klanten verliezen denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wigee
Ook ik heb een shake met internet & telefonie bij telenet.
Volgens mij blijft het huidige abonnement gewoon doorlopen zolang je niets aanpast of aanvraagd.

Inderdaad, alles blijft bij het oude maar onder druk van de concurrentie voeren ze regelmatig upgrades uit van hun huidige internetproducten (hogere up-en downloadsnelheid, verhoging downloadvolume) terwijl de vroegere formules steeds hetzelfde blijven. Na verloop van tijd zit je dus met een te duur product in verhouding tot de rest.
Een alternatief voor telefonie waar ik nu mee bezig ben is VOIP, veel goedkoper!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ze maar doen! Ik heb sedert 1994 al satelliet-tv en ik bekijk alles wat IK wil! Tv vlaanderen heb ik sedert 1996. Wat internet betreft: ik heb Dommel (schedom) ADSL2+ aan slechts 109 euro per jaar! (35GB, 24mbps download). Zonder Telenet bespaar ik nu 650 euro per jaar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...