Ga naar inhoud


Viseert Telenet TVV-gebruikers?


alleyoop

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: DIGIBOY
Laat ze maar doen! Ik heb sedert 1994 al satelliet-tv en ik bekijk alles wat IK wil!


Dat gaan ze niet geloven bij Telenet!
Telenet maakte reclame (als ik me niet vergis) in 2002, dat zij digitale TV hadden UITGEVONDEN! (waarschijnlijk teveel TV gekeken!!)

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Conclusie:

Als iedereen wat meer zelfbewust wordt en doet zoals Wied bijvoorbeeld, dan moeten de groten zoals Telenet en Belgacom ook naar beneden. Als iedereen blijft waar hij is, dan gebeurt er niets ... En de regering lacht ondertussen in zijn vuistje.

 

 

Azbox Premium+ / Sab Sky mini 4800 (2x)
13/19/23/28 op multiswitch Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alleyoop
Dit weekend werden 2 nieuwe producten bij Telenet bekend gemaakt: Fibernet40 en Fibernet60. Deze producten zijn sneller in download en upload voor ongeveer dezelfde prijs als de vroegere Expressnet en Turbonet formules dus je wordt wel een beetje gedwongen om mee te upgraden.
De meeste gebruikers kiezen een combinatieformule (packs genoemd bij Telenet) met telefonie en/of digitale TV.
Nu blijkt echter dat Telenet de combinatie Internet + telefoon (waarschijnlijk populair bij de TVV-gebruikers) niet langer gaat aanbieden. Wie dus wil upgraden naar één van de nieuwe producten wordt gedwongen om een all-in pakket met digitale TV te nemen omdat dit een pak goedkoper is dan het volle tarief te betalen voor Internet + telefoon. Misschien moet je dit maar met een korreltje zout nemen maar ik zie hier een poging van Telenet in om via een achterpoortje het TV-signaal terug binnen te brengen bij veel TVV-gebruikers en het hun zo gemakkelijker te maken om terug over te stappen naar de kabel. Ik hoop dat er genoeg kritiek volgt op deze beslissing zodat Telenet alsnog een Internet+telefonie pakket aanbiedt...


Uw stelling (rekening) klopt niet helemaal!

Neem nu bv Fiber 40 uw wens is:

- Internet Fiber 40 à 44,95 €
- Telefonie Freephone à 18,27 €
Totaal = 63,22 € / maand

De shake+ met Fiber 40 is:

- Internet fiber 40 + FreePhone + Digitale TV à 54,95 €
- Kabelabonnement à (hangt van regio tot regio af) 13,89 € (sommige regio's betalen 14,40 €)
Totaal = 68,84 €

conclutie internet en telefonie apart is nog steeds goedkoper dan de gedwongen Shake+ te nemen.

Laat u niet vangen door de wanpraktijken van Telenet!

Deze tekst staat heel klein onderaan de pagina meer info:
"(1) Om te kunnen genieten van een Shake met Telenet Digitale TV, dien je te beschikken over een actief Telenet kabelabonnement (niet inbegrepen). Heb je dat nog niet? Dan regelen we dat meteen tijdens je online bestelling."

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht dat Wallonië 2 regeringen had (gewest en gemeenschap zijn er gescheiden gebleven)

en nationaal is er ook nog een regering, zij het ontslagnemend, maar ze is er toch nog ......

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu ondertussen twee weken scarlet,installatie probleemloos,nummer overdragen was secondenwerk.Ik heb altijd 19 download en 1,9 upload eender welk moment van de dag. Bij telenet had ik 25 en s'avonds vanaf 18h 10mb. Ik betaal nu 40 euro internet onbeperkt (gebruik ik toch niet maar kom) 5 euro 24h vaste lijnen bellen en 1 euro nummerherkenning (dit kost bij telenet volgende maand 4,5euro). Dus samen 46 euro. Ik heb telefoon gekregen van telenet met de vraag waarom ik opzeg na 12 jaar,toen ik zei dat ze te duur werden voor de niet telenet tv kijkers, antwoorde ze dat ze het nog niet gezien had en waarom ik geen tv bij hun nam. Ze zou het melden. Nu hangen de twee modems broederlijk in de garage naast elkaar,als er volgend jaar een betere aanbieding is verander ik weer. We moesten het allemaal doen.Ik vind dat internet en tel niet meer dan 50 euro moet kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gyro

Er zijn er nog steeds ... 4 ... momenteel (Vlaams, Waals, Duits en Brussel)

5 dus: vlaamse regering (gewest en gemeenschap is één), waals gewest, brussels gewest, franstalige gemeenschap en duitse gemeenschap.

Het is aan de gemeenschappen dat er regulator voor de media aan vast hangt: VRM, CSA en Medienrat. Het zijn die regulators die samen met het BIPT een ontwerpbesluit hebben voorgesteld tot het verplicht openstellen van de Telenetkabel. Dus misschien binnenkort ook TV Vlaanderen via de kabel laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp

Uw stelling (rekening) klopt niet helemaal!

Neem nu bv Fiber 40 uw wens is:

- Internet Fiber 40 à 44,95 €
- Telefonie Freephone à 18,27 €
Totaal = 63,22 € / maand

De shake+ met Fiber 40 is:

- Internet fiber 40 + FreePhone + Digitale TV à 54,95 €
- Kabelabonnement à (hangt van regio tot regio af) 13,89 € (sommige regio's betalen 14,40 €)
Totaal = 68,84 €

conclutie internet en telefonie apart is nog steeds goedkoper dan de gedwongen Shake+ te nemen.

Laat u niet vangen door de wanpraktijken van Telenet!

Deze tekst staat heel klein onderaan de pagina meer info:
"(1) Om te kunnen genieten van een Shake met Telenet Digitale TV, dien je te beschikken over een actief Telenet kabelabonnement (niet inbegrepen). Heb je dat nog niet? Dan regelen we dat meteen tijdens je online bestelling."

mvg


Ik heb ondertussen een jaar gratis Fibernet gewonnen en voor telefonie ben ik overgestapt naar een VOIP-provider, op dit moment betaal ik dus 0 Euro en daar ben ik tevreden mee :D
Iedere winnaar krijgt 50 Euro installatie aangerekend die je wel worden kwijtgescholden INDIEN je belt whistle
Bij iedere winnaar wordt gratis Fibernet uit het bestaande pack gehaald zodat je het volle pond betaalt voor de resterende produkten whistle
Link naar reactie
Delen op andere sites

...internet en tel niet meer dan 50 euro moet kosten...

 

Hierover zullen wel meerdere meningen bestaan, zoals mijn wens bijvoorbeeld om tevens ook de vlaamse tv zenders te ontvangen voor dit maandbedrag!

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Origineel bericht van: gyro

Er zijn er nog steeds ... 4 ... momenteel (Vlaams, Waals, Duits en Brussel)

5 dus: vlaamse regering (gewest en gemeenschap is één), waals gewest, brussels gewest, franstalige gemeenschap en duitse gemeenschap.

Het is aan de gemeenschappen dat er regulator voor de media aan vast hangt: VRM, CSA en Medienrat. Het zijn die regulators die samen met het BIPT een ontwerpbesluit hebben voorgesteld tot het verplicht openstellen van de Telenetkabel. Dus misschien binnenkort ook TV Vlaanderen via de kabel laugh


En als Telenet dan de kabel blijft beheren zoals nu nog steeds het geval is voor de telefoonkabel door Belgacom, dan staan we terug op af want dan kan Telenet de nieuwe kabelproviders doodknijpen wanneer ze maar willen.

Azbox Premium+ / Sab Sky mini 4800 (2x)
13/19/23/28 op multiswitch Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...